Buď robot aneb kariérní postup v Goldman Sachs
|

Buď robot aneb kariérní postup v Goldman Sachs

Goldman Sachs - často kritizovaná za své prominentní postavení v rámci politicko-ekonomické struktury amerického trhu. Prace v Goldman Sachs není pro slabé nátury. Krátký výběr některých pracovních doporučení hovoří jasně - buď robot!

Goldman Sachs Zaměstnání
Trading Goldman Sachs

1. Zápisník vždy po ruce

Poznámky jsou pro práci potřeba, a to kdekoli a kdykoli.

2. Neptejte se všech na to samé

Buď nemáte co říct, nebo si nepamatujete odpověď. Obojí je problém, takže raději mlčte nebo mlčky přikyvujte.

3. Osobní život nechte doma

S kolegou z práce si ve volném čase klidně popovídejte, ale v práci se soustřeďte na práci. Nikoho nezajímá, že vám umřel pes nebo máte ucpaný záchod. A to platí i o sociálních sítích – i hloupých pár minut chatování vás může stát místo.

4. Nepomlouvejte kolegy

Když už okolo sebe chcete házet špínu, nemluvte konkrétně. Negativní zprávy o zaměstnancích poškozují celou firmu.

5. Nemáte co dělat? Nesmysl!

Pokud nemáte co dělat, jste k ničemu. A to znamená, že váš zaměstnavatel udělal velkou chybu.

6. Buďte na baterky

Pracujte na hranici svých možností. Vaší snahy si někdo všimne, takže nakonec nebudete litovat. 7. Pozvání na oběd neodmítejte

Proč? I při jídle se dá pracovat.

8. Nečekejte povýšení místo pochvaly

Každý nemůže být makléř nebo uznávaný stratég. Pokud vám nadřízený řekne, že se hodíte na zalévání kytek, nebuďte zklamaní. Výpověď můžete dát vždycky.

9. Neignorujte mladší kolegy

Na mladé lidi buďte v práci hodní. Jsou totiž branou k novým pracovním známostem z řad studentů a budoucích manažerů.

10. Pečlivě si vybírejte přátele z řad kolegů

Na pracovišti je to jiné než v běžném životě. Lidé se v práci baví s těmi, kteří jim mohou v budoucnu být nějak prospěšní.

11. Na pracovním rautu bacha na splávek!

Alkoholu se v práci vyhýbejte. A pokud jste na pracovním rautu nebo obědě, držte se zpátky.

12. Ani u kávy není čas na odpočinek

Přestávky jsou vhodnou příležitostí k tomu, abyste se s kolegy podělily o nové pracovní poznatky a dojmy. Nikdy tuto příležitost nevynecháte. A nebojte se – pokud se držíte těchto pravidel, stejně už jste workholik, odpočinek by vám mohl dokonce ublížit.

Zdroj: Business Insider