Zajímají vás finanční produkty na českém trhu? Zeptejte se Chytrého Honzy
|

Zajímají vás finanční produkty na českém trhu? Zeptejte se Chytrého Honzy

Finanční server ChytrýHonza.cz spouští v květnu hodnocení všech produktů, které nabízí. Stává se tak prvním subjektem, který uživatelům nabídne aktuální hodnocení tak širokého portfolia finančních produktů. Cílem této inovace je zprostředkovat klientům portálu zkušenosti ostatních zákazníků a vyvíjet tlak na instituce i poskytovatele služeb, aby zlepšovali své produkty i přístup k zákazníkům.

Investování Spoření Poplatky
Jiří Paták

Zákazníci tak okamžitě zjistí, jak kvalitní jsou jednotlivé finanční produkty bank, mohou je sami ohodnotit a dostanou okamžitou zpětnou vazbu ke kvalitě konkrétního produktu.

Implementace hodnocení celého portfolia nabízených produktů je pro portál ChytrýHonza.cz velká změna a inovace. Vůbec poprvé se nějaký český subjekt pouští do tak širokého uživatelského hodnocení domácího finančního trhu. Na portálu již bylo zveřejněno přes 1 400 hodnocení jednotlivých produktů. Za vzor si Chytrý Honza bere hlavně úspěšné e-shopy, na nichž se tento způsob vyjádření uživatelské spokojenosti za poslední léta velmi osvědčil a stal se cenným vodítkem pro další zákazníky.

Hodnocení by mělo zpřehlednit nabídku na serveru a zprostředkovat žadatelům osobní zkušenosti ostatních klientů s jednotlivými službami, poskytovateli a zprostředkovateli. Uživatelé mohou finanční produkty hodnotit hvězdičkami od jedné do pěti, zároveň mohou připojit i slovní hodnocení.

"Slovní hodnocení je pro žadatele o nové služby velmi důležité. Dokáže dobře zachytit konkrétní zkušenosti zákazníků s daným produktem. Při volbě finančního produktu totiž nerozhoduje jen cena, ale také přístup zprostředkovatele a poskytovatele služby, jinak řečeno uživatelský komfort," říká Jiří Paták, výkonný ředitel portálu ChytrýHonza.cz.

Možnost hodnotit poskytované produkty vítá i Patrik Nacher, majitel serveru Bankovnípoplatky.com. "U finančních produktů a služeb často nezáleží jen na ceně, ale na nehmatatelných a nespočitatelných parametrech, jako jsou image dané instituce, její historie a zkušenosti přátel. Někdy jde o rozhodování spíše podvědomé, instinktivní. Ideální mix je tedy nižší cena (nebo vyšší úroky) než má konkurence a dobré renomé a povědomí o značce. Z tohoto úhlu pohledu vnímám novou službu Chytrého Honzy, která dává šanci zákazníkům popsat svou zkušenost s danou institucí, jako další užitečný nástroj pro rozhodování bankovních klientů."

Jiří Paták: Chytrý investor skončí na internetu
Moderní člověk nemá čas obcházet banky a pojišťovny. A vysedávat s bankéřem…