Spása tištěných novin v online verzi? Kdepak!
|

Spása tištěných novin v online verzi? Kdepak!

Za posledních deset let ztratila tištěná média velkou část inzerentů, a to nejen ve Spojených státech, jichž se týká dnešní graf. Ten ukazuje, že jsou příjmy amerických novin očištěné o inflaci podobné jako v 50. letech minulého století. A možná překvapivě na tom téměř nic nezměnil ani rozvoj reklamy na internetu, kde má většina deníků i týdeníků své online verze.

Americká ekonomika Reklama Média
Tržby z inzerce v americkém tisku

Jak napsat status na Facebooku, aby z něj byl hit?
Vytvořit příspěvek na Facebooku, který se lavinově šíří mezi uživateli, si přeje snad každý obchodník, který se rozhodl prorazit reklamou na sociálních sítích. Tento novodobý nástroj marketingu má navíc jednu ohromnou výhodu – je zadarmo.

Zdroj: Newspaper Association of America