(Od A do) ZET: Rádio pro podnikatele a investory

(Od A do) ZET: Rádio pro podnikatele a investory

| Komerční sdělení

Multimediální projekt ZET společnosti Lagardère Active ČR tvoří byznysový web ZET.cz a rádiové vysílání programového bloku Studio ZET. Pilíři značky ZET jsou ekonomika, společnost, věda a kultura. Unikátní multimediální projekt přináší profesionální žurnalistiku a komentáře odborníků z různých oblastí.

České vysílání Studia ZET probíhá 2 krát 3 hodiny denně od 8 do 11 hodin a od 13 do 16 hodin. ZET se zaměřuje na čtyři základní tematické okruhy – byznys, vědu, kulturu a společnost. Cílí na uživatele a posluchače z vyššího a středního managementu, vedoucí pracovníky a lidi s vyšším vzděláním.

K zajímavým projektům ZET patří především pořady Investice ZET a Studio ZET. Pořad Studio ZET je koprodukční projekt rádia BBC a společnosti SAT Plus, provozovatele televize UPC Express. Obsahem pořadu Studia ZET jsou politicko-ekonomické rozhovory, jejichž záznam nejdříve vysílá rádio BBC, posléze ho uveřejní televize UPC Express, a nakonec je umístěno na web rádia BBC, kde je archivován.

Projekt Investice ZET je jediný specializovaný pořad o investování a financích v Česku v rámci rádiového vysílání i televizního vysílání. Nabízí rozmanitá témata z oblastí investic, financí, ekonomiky, podnikání a finanční gramotnosti, a to na týdenní bázi.

"Každému z pilířů značky ZET je v naší kampani, která začíná v listopadu, věnována samostatná exekuce, která upozorňuje na nějaký zajímavý aktuální fenomén. Představujeme ZET jako médium, které se nebojí mluveného slova ani kontroverzních témat, které dokáže jít do hloubky a současně vybírá z přemíry informací, které nás obklopují, to důležité," uvedl Pavel Renčín, marketingový ředitel Lagardère Active ČR.

reklama
reklama