Budoucnost finančních služeb: Internet, internet, internet

| redakce

Češi si zvykají na to, že své bankovní, pojišťovací a další finanční produkty nemusejí řešit a vybírat osobně, ale že mohou využít internet. Tři zajímavé slidy na toto téma měla ve své výroční prezentaci i společnost chytryhonza.cz, která je největším českým finančním online-supermarketem.

Podíl on-line finančních služeb na českém trhu
Podíl on-line finančních služeb na českém trhuZdroj: chytryhonza.cz
Podíl jednotlivých kategorií finančních služeb na českém trhu
Podíl jednotlivých kategorií finančních služeb na českém trhuZdroj: chytryhonza.cz
Jak by se mohly změnit preference klientů finančních služeb na českém trhu
Jak by se mohly změnit preference klientů finančních služeb na českém trhuZdroj: chytryhonza.cz

Zdroj: chytryhonza.cz

reklama
reklama