Jak získat co největší pozornost na Twitteru?

| redakce

Nová studie analytiků z Georgia Tech odhalila, jaké faktory přispívají nejvíce k růstu počtu lidí, kteří vás nebo vaši firmu sledují na Twitteru.

Zaprvé, pokud někoho sledují vaši přátelé, je větší šance, že ho budete sledovat i vy. Dalším měřítkem twitterové popularity je frekvence, s jakou jsou vaše tweety retweetovány. K růstu pomáhá i aktuálnost informací a časté tweetování.

Mínusové body si naopak připíšete, když budete tweetovat vulgárně a vyjadřovat vyloženě negativní emoce. Účet také nevyužívejte jen k sebeprezentaci, "followers" chtějí zpětnou vazbu a pocit, že promlouváte přímo k nim. Nuda se zakazuje úplně!

A ještě jeden poznatek - užívání hashtagů (klíčových slov začínajících symbolem #) je populární u dlouholetých uživatelů a technologických insiderů. Většinu nových "followers" jimi ale neohromíte.

Co má na Twitteru největší efekt?
Co má na Twitteru největší efekt?Zdroj: Georgia Tech

Zdroj: Georgia Tech

reklama
reklama