6. Investiční večer: Behaviorální finance aneb Jak nenechat emoce potopit portfolio

6. Investiční večer: Behaviorální finance aneb Jak nenechat emoce potopit portfolio

| redakce

Psychologie, emoce, iracionalita – popularita těchto a podobných zaklínadel mezi investory v poslední době roste. I díky krizi je totiž stále jasnější, že jednou věcí jsou exaktní předpovědi očištěné o typické lidské vlastnosti, a druhou to, co se na trhu skutečně děje. Rozdíl přitom do značné míry způsobuje lidská přirozenost, která nakonec vždy vstoupí do hry. Jak potlačit vlastní já? Jak ho začlenit do strategií tak, aby pracovalo ve váš prospěch? Právě na to se zaměřil 6. Investiční večer, který jsme sledovali živě zde a na Twitteru Investičního webu.

O problémech emocí v investování, investičních strategiích a o tom, jak číst správně chování ostatních investorů, diskutovali:

Štěpán Pírko

Šéf obchodníka s cennými papíry Colosseum. V minulosti pracoval jako portfoliomanažer a hlavní správce investičních programů.

Mikuláš Splítek

Působí na pozici trading support v brokerjetu České spořitelny. Vystudovaný psycholog se zájmem o akcie a behaviorální finance.

Celý večer jste mohli sledovat živě na Twitteru Investičního webu.

Investiční večer se konal v úterý 13. srpna od 17.00 v Hotelu DAP, Vítězné náměstí 4/684, Praha 6.


Investiční web vám nabízí jedinečnou možnost probrat s předními experty z domova i ze zahraničí nejžhavější témata ze světa ekonomiky, byznysu a financí. Moderace se ujmou Roman Chlupatý a Petr Novotný, kteří jsou podepsáni i pod úspěšným cyklem Investičních fór.

Investiční večery se budou odehrávat v komorním prostředí, které zvýrazní možnost zúčastnit se debaty. V jejich průběhu budou vznikat videa, která se následně objeví na Investičním webu. Pokud byste se chtěli večerů zúčastnit, napište nám na info@investicniweb.cz.

Jakmile se přihlásíte, jste zaregistrováni. Odpověď by přišla jen v případě, že by hrozilo překročení kapacity.

Nejen názory expertů z Investičních večerů můžete sledovat na Twitteru Investičního webu.

reklama
reklama