14 největších chyb, které děláte v práci

| redakce

Trávíte pracovní dobu skutečně tím nejlepším způsobem? Možná, když se zamyslíte, přijdete na některé velké chyby. Zde je 14 takových.

1. Nezajímáte se o firemní cíle

Možná vám nikdo neřekl, co je pro firmu nejdůležitější, nicméně na to můžete přijít sami. Dělat jen to, co se vám řekne, nestačí. Je potřeba pracovat na tom, co je klíčové pro další rozvoj firmy.

2. Stáváte se strojem

Zeptejte se sami sebe: "Kdyby mě zítra vyhodili, postrádal by mě někdo?" Upřímně si odpovězte. Pokud zní odpověď "ne", je dost pravděpodobné, že vás brzy zaměstnavatel nahradí. Míra jistoty zaměstnání vyplývá z toho, zda máte odpovědnost za něco důležitého.

3. Nemáte v práci dobrého přítele

Díky přátelům v práci budete šťastnější a vydržíte v zaměstnání déle. Podle jedné studie jsou lidé s přáteli na pracovišti sedminásobně zapálenější pro svou práci. Bohužel jen 30 % zaměstnanců takové přátele má.

4. Nemáte ambice

Jak se stát profesionálem? Osvojte si triky hrdinů byznysu. Jak se dařilo Stevu Jobsovi udržet produktivitu a jak Marissa Mayer vyřizovala telefonáty? Jak vedli své prezentace a jak se oblékali? Nechte se inspirovat a zkombinujte to se svým pracovním stylem. Staňte se nejlepší verzí svého já.

5. Pracujete bez přestávky

Vyhořelí zaměstnanci využívají zlomku svého potenciálu. Zaměstnavatel nebude mít radost z týmu, který lelkuje, přestávky při práci jsou ale nesmírně důležité. Díky přestávkám, při nichž načerpáte novou energii, dokážete ve zbylém čase pracovat na 110 %. Přepracované zombie mohou ostatní nakazit a snížit produktivitu celého týmu.

6. Stanovujete si limity

Téměř nikdy se nepodaří udělat více, než si předem vnitřně stanovíte. Pokud o svých možnostech pochybujete, tyto pochybnosti se stanou sebenaplňujícím proroctvím. Posouvejte si laťku a jděte každý den do práce s novým předsevzetím. Buďte zítra o krok dále, než jste byli včera.

7. Zapomínáte na zákazníky

Lidé, kteří utrácejí peníze za vaše produkty a služby, jsou hned za vaší rodinou a blízkými přáteli ti nejdůležitější. Jak často si vzpomenete na interakci s nimi? Byznys, který nevychází vstříc klientům, je odsouzen k zániku.

  • 1
  • 2
reklama
reklama