TOP 10 videí na YouTube za rok 2014

| redakce

Nejsledovanějším videem se letos na videoportálu YouTube stal čtyřminutový klip, ve kterém pes v kostýmu obřího pavouka děsí nic netušící kolemjdoucí. Mezi deseti nejpopulárnějšími videy roku 2014, jejichž seznam YouTube zveřejnil minulý týden, ale najdete i dojemné zachycení prvních polibků či neuvěřitelný pěvecký výkon řádové sestry. Pokud jste některý z následujících deseti klipů dosud neviděli, máte před koncem roku co napravovat.

10. Atraktivní žena na ulici prožívá peklo

Se zvědavými pohledy mužů se již někdy v životě setkala asi každá žena. Čeho je ale moc, toho je příliš. Herečka Shoshan Robertsová se nechala skrytou kamerou natočit, jak prochází newyorskými ulicemi. Výsledek byl šokující. Během deseti hodin Robertsovou slovně obtěžovalo více než sto mužů. Zveřejnění videa, které si již přehrálo přes 38 milionů lidí, ale to nejhorší teprve odstartovalo. Robertsové po nahrání klipu na YouTube přišly stovky urážlivých a výhružných vzkazů, se kterými se nakonec musela obrátit na policii.

9. Epická rapová bitva: Superman vs. Goku

Stejně tak, jako nedají Američané dopustit na svého Supermana, nenechají si Japonci sáhnout na Gokua. Jak by to asi vypadalo, kdyby si to tito dva superhrdinové rozdali v rapovém souboji, ukazuje video, které si od poloviny května dosud pustilo necelých 42 milionů lidí. A kdo že nakonec z bitvy vyšel vítězně? Posuďte sami.

8. Řvoucí ďábel v dětském kočárku

Co uděláte, když jdete po ulici a z opuštěného kočárku uslyšíte zoufalý křik? Pokud vás napadne jít zkontrolovat, jestli je s dítětem vše v pořádku a zda se poblíž nenacházejí jeho rodiče, můžete si připsat plusové body za potenciální dobrý skutek. Problém nastane ve chvíli, když v kočárku, do kterého právě nahlížíte, neleží tak úplně normální dítě. Řvoucí mimino ve virálním klipu k filmu Zrození ďábla zatím na internetu stihlo vyděsit téměř 50 milionů lidí.

7. I bezbranná zvířata umějí milovat

Americký Super Bowl, finálový zápas play-off severoamerické Národní fotbalové ligy, který se hraje vždy o prvním únorovém víkendu, je v USA tradičně nejsledovanějším sportovním utkáním roku. Tomu odpovídá i cena reklamního času v přestávkách. Cena za třicetisekundový spot se pohybuje kolem čtyř milionů dolarů, ani to ale inzerenty nedokáže odradit. Během letošního Super Bowlu se do paměti diváků vryla zejména reklama na pivo Budweiser, ve které se štěně nechce smířit s tím, že by mělo opustit svého milovaného koně. Na YouTube reklamní spot dosud vidělo 54 milionů diváků.

6. Mladíci rapující o šikaně dojali i Simona Cowella

Pěvecké duo náctiletých chlapců, které si říká Bars & Melody, si o pozornost řeklo v soutěži Británie má talent. Patnáctiletý Charlie Lenehan a třináctiletý Leondre Devries na pódium v britské verzi známé soutěže nastoupili jako obyčejní kluci, domů již se ale o chvíli později vraceli jako hvězdy světového formátu. Svou písní, ve které rapovali o šikaně, málem rozbrečeli i samotného Simona Cowella, nejpřísnějšího porotce soutěže. Cowell duo odměnil stiskem zlatého tlačítka, jež je poslalo přímo do finálových živých vystoupení. Výkon Charlieho a Leondra od té doby vidělo takřka 58 milionů lidí.

  • 1
  • 2
reklama
reklama