Akcie pohledem technické analýzy: Mírný optimismus v blízkosti historických maxim

| Martin Krajhanzl

Technická analýza indexů S&P 500, DAX a Stoxx 600.

S&P 500

1 881 vrchol, 1 863 20denní klouzavý průměr, 1 834 50denní klouzavý průměr, 1 800 psychologická úroveň, 1 798 rostoucí (horní) trendová linie, 1 749 200denní klouzavý průměr.

Index v posledních dnech pozvolna klesal. Nadále se drží poblíž 20denního klouzavého průměru. MACD pokračuje v poklesu a drží se pod spouštěcí linií. Obě ROC jsou poblíž nuly. RSI se snaží najít podporu na 50bodové hranici.

Technické indikátory jsou celkově slabé. Očekáváme, že index v průběhu týdne otestuje 50denní klouzavý průměr (zelená křivka).

S&P 500 - technická analýza
S&P 500 - technická analýza

DAX

10 000 psychologická úroveň, 9 432 50denní klouzavý průměr. 9 341 20denní klouzavý průměr, 9 000 psychologická úroveň, 8 890 200denní klouzavý průměr.

Index se dokázal dostat až na horní hranu trendového kanálu. 20denní klouzavý průměr obnovil růst. MACD vydalo nákupní signál. Obě ROC překonaly nulu a vydaly nákupní signál. RSI se pohybuje v kladném pásmu.

Technické indikátory jsou celkově pozitivní. Očekáváme, že index může v týdnu otestovat historické maximum na 9 750 bodech.

DAX - technická analýza
DAX - technická analýza

DJ EuroStoxx 600

345 lokální vrchol, 330 20denní klouzavý průměr, 330 50denní klouzavý průměr, 316 200denní klouzavý průměr, 308 Fibonacciho 61,8% úroveň zpětného pohybu, 300 psychologická úroveň.

Index se dokázal dostat přes 20- a 50denní klouzavý průměr a zmírnil prodejní tlak. MACD vydalo nákupní signál. ROC20 se odpoutalo od půlročního minima a vydalo koncem minulého týdne nákupní signál. ROC60 testuje svůj 20denní klouzavý průměr zespodu. RSI je pozitivní a roste.

Technické indikátory se výrazně zlepšily. Index pravděpodobně v týdnu dosáhne horní hrany trendového kanálu. Současně si vytvořil důležitou úroveň podpory okolo 330 bodů (20- a 50denní klouzavý průměr).

DJ EuroStoxx 600 - technická analýza
DJ EuroStoxx 600 - technická analýza
reklama
reklama