Jak dostat zpátky peníze, když vaše dítě vezme App Store útokem

| redakce

Necháváte doma svůj iPhone nebo iPad bez dozoru? Pokud ano, měli byste zpozornět. Děti dokáží s mobilními telefony nebo tablety zacházet mnohdy dokonce lépe než jejich rodiče, a na hbité prsty malých nezbedníků je tak často rodičovská kontrola krátká. Pokud vás někdy při pohledu na útratu vašich dětí v App Store polije studený pot, zůstaňte v klidu. Šance, že své peníze dostanete zpět, je velká. A ani vás to nebude stát mnoho času.

Společnost Apple se nedávno stala terčem ostré kritiky za svoji obchodní politiku, která umožňovala, aby nezletilí uživatelé bez vědomí svých rodičů v App Store nakupovali neomezené množství aplikací pro mobilní telefony iPhone nebo tablety iPad. Technologický gigant nakonec souhlasil, že lidem, kteří za nákupy svých dětí nedobrovolně zaplatili celkem více než 32 milionů dolarů, peníze vrátí. A spolu s tím firma slíbila, že bude platby za zákonnými zástupci neautorizované nákupy aplikací nezletilými uživateli vracet i v budoucnu. Postup je jednoduchý.

Pět kroků k získání náhrady za neautorizovaný nákup v App Store

1. Otevřete na počítači iTunes a přihlaste se pomocí Apple ID do svého účtu v iTunes Store.

2. V informacích o účtu vyhledejte oddíl Purchase history a klikněte na See all.

3. Zvolte ve výpisu dat a zakoupených položek konkrétní den, kdy byl vámi neautorizovaný nákup v App Store proveden.

4. V podrobném rozpisu zakoupených aplikací klikněte na Report a Problem, vyhledejte položku, za kterou chcete vrátit peníze, a na konci řádku zvolte znovu Report a Problem.

5. Vyberte z nabízených možností I didn’t authorize this purchase a do prázdného formuláře napište "Refund for In-App Purchases made by a minor.", tedy že žádáte náhradu za nákup aplikace provedený bez vašeho vědomí nezletilým uživatelem.

Kroky tři až pět zopakujte pro každou položku, za kterou chcete vrátit peníze.

Zdroj: dailydot.com

reklama
reklama