Obyčejní lidé, z kterých YouTube udělal milionáře

| redakce

Nahrát video, umístit ho na YouTube a stát se milionářem. Nemyslitelné? Díky vysoké sledovanosti jejich tvorby a příjmům z reklamy se to těmto lidem povedlo!

PewDieDie

Čtyřiadvacetiletý Švéd Felix Arvid Ulf Kjellberg je jednou z nejvlivnějších osob herního průmyslu. Rozhodně je tomu tak na YouTube, kde má více než 26 milionů odběratelů. Svá videa věnuje videohrám a prokládá je pasážemi, ve kterých je sám hraje. Věrní fanoušci sem chodí pro tipy a komentáře. Jeho roční výdělek je odhadován na 2,2 milionu USD až 18 milionů USD. Na bývalého studenta techniky to opravdu není špatné. Jeho základna odběratelů narůstá neuvěřitelným tempem, minulý rok poskočila z 3,5 milionu na 19 milionů. V březnu Kjellberg oznámil, že potřebuje dobít baterky a videí bude produkovat méně.

DisneyCollectorBR

Tvůrkyně videí o hračkách Disney nikdy neodhalila svoji identitu. Jediné, co prozradila, je brazilský původ. Videa, ve kterých rozbaluje a prezentuje nové hračky, působí na děti (a rodiče) jako magnet. Pravidelně je sleduje 1,3 milionu lidí. Její roční výdělek je odhadován na 1,5 milionu USD až 12,2 milionu USD.

TheFineBros.

Třicátníci Benny a Rafi Fine se na YouTube začali objevovat v roce 2004. Sami si píší, režírují a hrají ve videích React, vytvořili například video "Děti reagují na Harlem Shake". Původně doufali, že prorazí v klasickém filmovém průmyslu, ale nakonec se z nich stali průkopníci on-line videa. Mají 8,2 milionu věrných fanoušků a jejich příjmy se odhadují na 849 tisíc USD až 7,1 milionu USD ročně. Jejich úspěch pomohl i ostatním. Některé děti, jež se v jejich videích objevily, byly osloveny agenty z Hollywoodu.

Skydoesminecraft

Hra Minecraft se na YouTube stala zlatým dolem. Adam Dahlberg nashromáždil 9,8 milionu příznivců, kterým hru popisuje a komentuje. Začínal jako člen populární skupiny Team Crafted, která se také věnuje Minecraftu, ale nakonec se do videí pustil na vlastní pěst. Jeho roční příjmy se odhadují na 702 tisíc USD až 5,9 milionu USD. Jeho fanoušci jsou mu tak věrní, že o něm dokonce napsali knihu. Je také jedinou YouTube celebritou, která se objevila ve videu Lady Gaga "for G.U.Y.".

Smosh

Šestadvacetiletý Ian Hecox a stejně starý Anthony Padilla tvoří komediální duo, které se na YouTube proslavilo v roce 2005. Poprvé se setkali v šesté třídě na hodině přírodních věd a o pár let později se stali prvními hvězdami YouTube. Ve známost vešli díky videu na téma Pokémon, které se v roce 2006 stalo nejsledovanějším videem tohoto kanálu. Postupně vydali několik alb či hru pro iOS zařízení. Jejich roční příjmy jsou odhadovány na 628 tisíc USD až 5,2 milionu USD.

  • 1
  • 2
reklama
reklama