Akcie pohledem technické analýzy: Indikátory a nálada jsou nakloněny spíše dalším mírným poklesům

| Martin Krajhanzl

Technická analýza indexů S&P 500, DAX a Stoxx 600.

S&P 500

2 090 historické maximum, 2 046 20denní klouzavý průměr, 2 045 50denní klouzavý průměr, 2 000 psychologická hranice, 1 963 200denní klouzavý průměr, 1 900 psychologická úroveň.

Index se minulý týden odrazil od podpory na 2 000 bodech výše. MACD je negativní a tlačí index níže. ROC60 je nejvýše za poslední půlrok. RSI je v blízkosti 50 bodů.

Technické indikátory (ROC60 naznačující kulminaci, negativní MACD, slabý RSI) ukazují na prostor pro vytvoření nižšího lokálního vrcholu. Index se v následujících dnech pravděpodobně vrátí pod 50denní klouzavý průměr (zelená křivka).

S&P 500 - technická analýza
S&P 500 - technická analýza

DAX

10 000 psychologická úroveň, 9 706 20denní klouzavý průměr, 9 607 50denní klouzavý průměr, 9 562 200denní klouzavý průměr, 9 000 psychologická úroveň.

Index se vrátil k 20dennímu klouzavému průměru. MACD se chystá překonat spouštěcí linii, což by vydalo nákupní signál. ROC60 rychle roste na půlroční maximum. RSI se pohybuje okolo 50 bodů.

Index se nachází nad hlavními klouzavými průměry, které představují úrovně podpory. Očekáváme, že se index bude následující dny vyvíjet do strany.

DAX - technická analýza
DAX - technická analýza

DJ EuroStoxx 600

340 50denní klouzavý průměr, 339 200denní klouzavý průměr, 338 20denní klouzavý průměr.

Index testuje klesající trendovou linii. Zároveň se nachází těsně nad pásmem hlavních klouzavých průměrů. MACD se chystá vydat nákupní signál. ROC60 ostře roste na půlroční maximum. RSI testuje úroveň 50 bodů.

Technické indikátory ukazují na blížící se rozhodný okamžik. Klíčovou úrovní pro další vývoj je pásmo hlavních klouzavých průměrů (337-339 bodů). Očekáváme, že ji index v nejbližších dnech otestuje, přičemž jako mírně pravděpodobnější vnímáme scénář poklesu pod tuto důležitou hladinu.

DJ EuroStoxx 600 - technická analýza
DJ EuroStoxx 600 - technická analýza
reklama
reklama