Finanční poradci zvou k sobě na pobočky. Jaké výhody to má pro klienty?

| redakce

Desítky bank a pojišťoven a stovky finančních produktů, ale opravdu kvalitních poradců jako šafránu - taková je realita na bankovním i pojišťovacím trhu. Změnit by to mohly kamenné pobočky poradenských skupin. O tom, jak fungují a kdo právě vstoupil na tento trh, si povídal v pořadu Investice ZET Petr Novotný s Ladou Kičmerovou, PR ředitelkou Partners, a Jiřím Patákem, ředitelem chytryhonza.cz.

Z OBSAHU

  • Kičmerová: Vnímáme, že fyzická přítomnost je pro klienty důležitá, a proto zakládáme pobočky.
  • Paták: Koncept s jednou institucí je mrtvý. V jediné pobočce nabídneme produkty více společností.
  • Kičmerová: Budovat kamenné pobočky je velmi nákladné. Možnost nabídnout on-line klientům kamennou pobočku je důležitá.

Zdroj: Rádio BBC (Rádio Zet)

reklama
reklama