Podnikejte v zahraničí!

| Pavel Krejsa

Zahraniční společnost je v dnešní době velmi oblíbenou volbou pro řadu podnikatelů, kteří se chtějí dostat na další trhy a rozšířit své podnikání. Offshore a onshore firmy jim takovou možnost jednoduše nabízejí. Zahraniční společnosti díky tomu stále nabývají na významu.

Berlín

Offshore společnost je ideální možností, jak snížit daňovou povinnost či získat nejrůznější výhody, které z podnikání v zahraniční mohou vyplývat. V České republice je založení podnikání vcelku jasnou záležitostí.

Člověk si vybere nejlepší formu právnické osoby, která koresponduje s jeho záměrem, nebo podniká jako osoba samostatně výdělečně činná. Vše se řídí zákony České republiky a podnikatel platí povinné odvody a daně v naší zemi. Vše relativně snadno a dle jasných pravidel.

V poslední době se však objevuje čím dál větší zájem podnikat v zahraničí. S tím jsou logicky spjaty nejrůznější náležitosti a povinnosti, které musí člověk před začátkem podnikání v cizině překonat. Do cesty se mu staví celá řada nepříjemných překážek.

Zahraniční firma – dnes nic neobvyklého

Vše začíná již u samé podstaty daného státu a jeho jazyka a končí u zákonů. Obvykle je důležité získat dostatek informací, mluvit s lidmi, kteří již zkušenost s takovou firmou mají, a často i vyhledat pomoc specializovaných firem, které se právě zakládáním zahraničních společností zabývají. Ty dokáží překážky a nesnáze vyřešit za vás a snadno vyberou tu nejvhodnější formu podnikání a připraví vás na následující aktivity, které je nutné činit a pravidelně opakovat, aby se člověk nedostal do konfliktu s místními úřady a zákony.

Společnosti, které se specializují na založení zahraničních firem, často pomáhají i se samotnou správou společnosti a jejím organizováním z pohledu daného státu a všech potřebných náležitostí a povinností k místní samosprávě.

Důvody pro založení zahraniční společnosti

K založení společnosti v zahraničí existuje celá řada důvodů, které vždy rozhodují o volbě daných států. Může to být klasická expanze na zahraniční trh, který má rozšířit pole působnosti společnosti.

  • 1
  • 2
reklama
reklama