6 kroků, které vaši firmu pomohou dostat na výsluní

| Andrej Rády

Marketingový plán je mantra začínajících podnikatelů. Jak ho okořenit a jak posunout celý svůj byznys do těch nejvyšších pater, i když se třeba nedaří hned od začátku? Čím okořenit svoji strategii "tržního útoku"?

Dobře zacílit

1. Zaměřte se na konkrétního zákazníka

Snažte se vyprofilovat si svého ideálního zákazníka. Každý detail může být důležitý. Čím jasnější představu o svých klientech budete mít, tím lépe můžete vyhovět jejich potřebám.

2. Že by positioning?

Zjistěte, co děláte nejlépe a co nejvíc "potřebuje" váš cílový trh. Někdy je potřeba změnit obal, jindy slogan - zkoušejte to.

Pokud se vám nedaří to zjistit pouhým pozorováním, neváhejte si udělat drobný průzkum, zavolat několika zákazníkům, popovídat si s nimi. A odlište se od konkurence.

3. Seznamovací a poučné materiály

Vezměte své marketingové materiály, webové stránky a podobně, a zaveďte do nich vysvětlovací, poučné prvky.

Každé slovo, heslo a obrázek musí odpovídat vašim cílům, firemní "značce", a především musí komunikovat to, proč si právě vás mají zákazníci vybrat.

  • 1
  • 2
reklama
reklama