Marketing

Pracujte pro Investiční web! Hledáme redaktora a grafika Pracujte pro Investiční web! Hledáme redaktora a grafika

Investiční zpravodajský web posiluje redakci a hledá nové tváře. Staňte se součástí rostoucího projektu. Nově do týmu sháníme redaktora a grafika.

Jiří Paták (ChytryHonza.cz): Jak získat klienta v on-line světě
Zakladatel portálu ChytryHonza.cz na konferenci Finanční služby 2020 poodhalil, jak získávat zákazníky. Finanční služby podle něj musejí být, tak jako jiné služby, "in".
Cenné rady z Googlu: Jak dělat správně reklamu na internetu Cenné rady z Googlu: Jak dělat správně reklamu na internetu

Jak zaplatit miliony za reklamu v televizi, ale pomoci tím konkurenci? Nemusíte natočit nejhorší spot na světě, stačí se vykašlat na navazující on-line kampaň!

Co o firmě prozradí barva loga a kolik peněz jsou společnosti ochotny za své značky zaplatit? Co o firmě prozradí barva loga a kolik peněz jsou společnosti ochotny za své značky zaplatit?

Představte si, jak by asi vypadalo logo McDonald's, kdyby při jeho vytváření dostala před křiklavě žlutou barvou přednost nevýrazná šedá. Myslíte si, že by se i tak jednalo o jeden z předních světových fastfoodových řetězců, nebo by firma bez povšimnutí zapadla do řady nepříliš úspěšných rychlých občerstvení? Ano, i takový detail jako špatně zvolený barevný odstín firemního loga může pohřbít potenciál nadějné firmy.

Facebook a Google ovládly trh mobilní reklamy
Facebook a Google se v posledních dvou letech dostaly z pozice velkých hráčů na trhu mobilní reklamy a ovládly ho úplně. Podle údajů společnosti eMarketer v roce 2013 dohromady tyto dvě firmy kontrolovaly 75,2 % trhu.

Zdroj: eMarketer

Jak vydělává Facebook? Jak vydělává Facebook?

Síť s více než miliardou uživatelů má obrovský reklamní potenciál. Mezi největší inzerenty na Facebooku patří Ford, Visa, Nike, HSBC nebo McDonald's, pozadu nezůstávají ani JPMorgan, Samsung, Walmart a další.

Olympiáda nad zlato? Sponzoři her v Soči nechávají investory vesměs chladnými Olympiáda nad zlato? Sponzoři her v Soči nechávají investory vesměs chladnými

Olympijské hry pomáhají vylepšit image. Proto do nich oficiální partneři her během olympijského cyklu napumpují dvacet milionů dolarů ročně. Jak říká analytik ze společnosti CYRRUS Tomáš Menčík, asi na tom mohou vydělat, jinak by to nedělali. Dostupná data nicméně podobné názory utápí v mlze, podobně jako všeobecně přijímaný předpoklad, že se vyplatí vsadit na burzovní index země, která hry hostí.