Marketing

5 klíčových oblastí, ve kterých sociální sítě udávají směr finančním službám 5 klíčových oblastí, ve kterých sociální sítě udávají směr finančním službám

Sociální sítě mění moderní byznys v mnoha ohledech - od zlepšení klientských služeb po rozvoj možností finančních on-line platforem.

IPO nejen jako cesta k penězům, ale i dálnice k mediální slávě IPO nejen jako cesta k penězům, ale i dálnice k mediální slávě

Vstup společnosti na burzu není jen způsobem, jak si zajistit prostředky na financování zamýšleného rozvoje či snížení zadlužení, případně na "odchodné" pro zakladatele firmy. Společnosti si upsáním akcií na veřejném trhu zajišťují i významnou publicitu, která odpovídá hodnotě mediálního prostoru v řádech jednotek až desítek milionů korun. Vyplývá to z analýzy mediální publicity spojené s IPO společnosti Kofola ČeskoSlovensko, jež vstoupila na Burzu cenných papírů Praha v prosinci 2015.

Opera uvádí na trh internetový prohlížeč s blokováním reklamy
Norská firma Opera uvádí na trh novou verzi svého internetového prohlížeče, která bude mít schopnost blokovat on-line reklamu, čímž umožní výrazně rychlejší stahování stránek. Společnost sdělila, že nový produkt je zatím určen pro vývojáře a nadšence do technologických novinek, později ale přijde na trh verze pro běžné uživatele počítačů i mobilních telefonů. Podle agentury Reuters je Opera prvním významným vývojářem internetových prohlížečů, který nabídne funkci blokování reklamy.

Zdroj: ČTK

Twitter testuje reklamu pro nepřihlášené uživatele
Sociální síť Twitter testuje systém pro zobrazování reklamy uživatelům, kteří k ní nejsou přihlášení. Měsíčně by díky němu mohla oslovit reklamou o půl miliardy lidí více než dosud, píše agentura Reuters. Cena akcií společnosti Twitter po této zprávě stoupla až o 7,5 %.

Zdroj: ČTK

Kdy je nejlepší dávat obsah na Twitter, Facebook, Instagram či LinkedIn? Kdy je nejlepší dávat obsah na Twitter, Facebook, Instagram či LinkedIn?

Dělat velký byznys bez sociálních sítí je tak trochu bláznovství. Bez Facebooku, Twitteru nebo třeba LinkedInu to zkrátka nejde. Založit si na některé ze sociálních sítí účet a čas od času na něj vložit jeden příspěvek ale nestačí. Správné načasování zveřejnění příspěvku je klíčové.

Selfie na prodej. I ta vaše Selfie na prodej. I ta vaše

Každý může na sociální sítě umístit fotografií, kolik chce. Vedle známých obdivujících vaše sportovní výkony nebo babiček sledujících, jak rostou jejich daleko žijící vnoučata, také existuje hodně firem, které se z milionů fotografií, popisků a videí snaží vyčíst osobní informace a získaná data prodat.

Jiří Paták (ChytryHonza.cz): Jak získat klienta v on-line světě
Zakladatel portálu ChytryHonza.cz na konferenci Finanční služby 2020 poodhalil, jak získávat zákazníky. Finanční služby podle něj musejí být, tak jako jiné služby, "in".