Marketing

Kdy je nejlepší dávat obsah na Twitter, Facebook, Instagram či LinkedIn? Kdy je nejlepší dávat obsah na Twitter, Facebook, Instagram či LinkedIn?

Dělat velký byznys bez sociálních sítí je tak trochu bláznovství. Bez Facebooku, Twitteru nebo třeba LinkedInu to zkrátka nejde. Založit si na některé ze sociálních sítí účet a čas od času na něj vložit jeden příspěvek ale nestačí. Správné načasování zveřejnění příspěvku je klíčové.

Selfie na prodej. I ta vaše Selfie na prodej. I ta vaše

Každý může na sociální sítě umístit fotografií, kolik chce. Vedle známých obdivujících vaše sportovní výkony nebo babiček sledujících, jak rostou jejich daleko žijící vnoučata, také existuje hodně firem, které se z milionů fotografií, popisků a videí snaží vyčíst osobní informace a získaná data prodat.

Jiří Paták (ChytryHonza.cz): Jak získat klienta v on-line světě
Zakladatel portálu ChytryHonza.cz na konferenci Finanční služby 2020 poodhalil, jak získávat zákazníky. Finanční služby podle něj musejí být, tak jako jiné služby, "in".
Cenné rady z Googlu: Jak dělat správně reklamu na internetu Cenné rady z Googlu: Jak dělat správně reklamu na internetu

Jak zaplatit miliony za reklamu v televizi, ale pomoci tím konkurenci? Nemusíte natočit nejhorší spot na světě, stačí se vykašlat na navazující on-line kampaň!

Co o firmě prozradí barva loga a kolik peněz jsou společnosti ochotny za své značky zaplatit? Co o firmě prozradí barva loga a kolik peněz jsou společnosti ochotny za své značky zaplatit?

Představte si, jak by asi vypadalo logo McDonald's, kdyby při jeho vytváření dostala před křiklavě žlutou barvou přednost nevýrazná šedá. Myslíte si, že by se i tak jednalo o jeden z předních světových fastfoodových řetězců, nebo by firma bez povšimnutí zapadla do řady nepříliš úspěšných rychlých občerstvení? Ano, i takový detail jako špatně zvolený barevný odstín firemního loga může pohřbít potenciál nadějné firmy.

Facebook a Google ovládly trh mobilní reklamy
Facebook a Google se v posledních dvou letech dostaly z pozice velkých hráčů na trhu mobilní reklamy a ovládly ho úplně. Podle údajů společnosti eMarketer v roce 2013 dohromady tyto dvě firmy kontrolovaly 75,2 % trhu.

Zdroj: eMarketer