5 akcií lásky: Které firmy těží z Valentýnského šílenství?

| Andrej Rády

A je to tady - srdce z květin, čokolády, mechu, plastu, plyše i skla na nás už týden číhají na každém rohu. A dnes jsme se dočkali. Jeden sto let starý nápad, jak vyplnit mezeru v tržbách mezi Vánocemi a Velikonocemi, už léta funguje i v Česku. Ve srovnání se Spojenými státy jsme však ještě přinejlepším junioři. Které firmy za velkou louží vydělávají na únorovém šílenství, a měly by tedy zažít akciový růst?

1-800-flowers.com

1-800-flowers.com

Květiny patří skoro na každé rande. No a jako spousta dalších věcí, i prodej těchto vstupenek do krásných večerů se přesouvá na internet. Společnost 1-800-flowers.com kromě květin prodává i drobné dárky, navíc je rozcestníkem a operátorem celé řady květinářství v jednotlivých městech.

Tiffany & Co.

Tiffany & Co.

Dárek v tradiční modré krabičce od Tiffanyho je signálem toho, že "se staráte". Stříbrné šperky a celá řada doplňků je k mání ve více než 200 obchodech po celém světě. Firma se po krizi dává rychle dohromady díky návratu zákazníků k luxusnějšímu zboží.

reklama
reklama