Cramer veří třem akciím z maloobchodního sektoru. Inspirujte se i vy

| Andrej Rády

V době ekonomické nejistoty, drahé ropy a slabého dolaru neztrácí Jim Cramer dobrou náladu a hledá firmy, které dokáží zaujmout zákazníky. Našel tři příběhy, jež charakterizuje jedno slovo - změna. Kohl's, Walgreen a AutoZone jsou příkladem toho, že nově přizpůsobené prodejny lákají nové zákazníky. A to je vzpruha i pro byznys.

Kohl's

Kohl's

Jednička Cramerova výběru. Obchodní dům má přes tisíc poboček a letos chce investovat 275 milionů dolarů k přeměně stovky z nich. Většina poboček tak bude mladších než pět let.

Firmě se práce na "image" vyplácí. Zrekonstruované pobočky zaznamenávají 7procentní růst tržeb. Daří se i internetovému prodeji (+47 % v uplynulém kvartálu).

V září navíc společnost plánuje uvést na trh dvě nové značky - nic menšího než zboží pod "stříškou" Jennifer Lopez a Marca Anthonyho.

Podle Cramera je Kohl's továrnou na cash flow. Peníze podle něj použije na zpětné odkupy akcií až za 1,8 miliardy dolarů a historicky první výplatu dividendy.

"Akcie se prodávají za 12násobek budoucího zisku při zhruba 14procentním růstu zisku. No nekupte to," má jasno moderátor pořadu Mad Money na CNBC.

reklama
reklama