Karolína Topolová: Královna z Áček a její plány na rok 2013

| Petr Novotný

Nákup auta je jak racionální, tak emocionální rozhodnutí. Na českém trhu ojetin se po očekávaných legislativních změnách blýská zákazníkům na lepší časy, říká nová generální ředitelka největšího středoevropského autobazaru AAA Auto Karolína Topolová, která ze své SUV ojetiny pozoruje svět s patřičným nadhledem a pod jejímž vedením stoupají zisky a kurz akcií společnosti.

Karolína Topolová

Ve třetím čtvrtletí jste předvedli růst čistého zisku o 200 %. To už je vaše práce? V čele AAA Auto jste teprve od půlky července.

Karolína Topolová (KT): Je to především týmová práce. Změna obchodního modelu a nová strategie, kterou jsme začali aplikovat již během krize, se ukazuje být velmi účinná, což je vidět právě na dobrých hospodářských výsledcích. Tři roky po sobě zdvojnásobujeme čistý zisk.

Přesto, přišla jste do vedení s něčím novým? V AAA Auto pracujete již delší dobu, nyní máte možnost prosadit věci přímo v roli šéfa.

KT: Můj vstup do vedení přináší jiný přístup především v práci s lidmi. Anthony Denny je především velký vizionář a praktik, já přináším více empatie a citlivější přístup k zákazníkům.

Vychází to, že máte ráda práci s lidmi, z toho, že jste ve společnosti zavedla a pracovala v call centru?

KT: S call centrem to úplně nesouvisí, je to mým naturelem. Jsem ze sociálně smýšlející rodiny, maminka pracuje celý život ve zdravotnictví, péče o druhé tedy vždy byla naší doménou. A to jsem si přinesla také do světa tvrdého byznysu. Přestože děláte v komerční sféře, hraje lidskost důležitou roli, především v přístupu k zákazníkům.

Vaše akcie po výsledcích za třetí kvartál výrazně posílily, letos patří jednoznačně ke hvězdám pražské burzy. Růst ceny akcií ale provází společnost již delší dobu, trvá v podstatě tři roky.

KT: Jsem ráda, že akcie posilují, snad to tak bude i v budoucnu. Zatím ale podle mě stále úplně nezohledňují dobré hospodářské výsledky.

Takže jsou podle vás podhodnocené?

KT: Nepřísluší mi výrazně komentovat vývoj ceny našich akcií. Každopádně změny, které nyní ve společnosti proběhly a stále probíhají – například i chystaný prodej majoritního podílu – podle mého názoru přispějí k růstu ceny akcií. Vývoj našich akcií ale spíše odráží celkovou náladu na trzích než růst našich zisků.

reklama
reklama