Tesla je nový Apple

| redakce

Sportovní auta a iPody. Málokdo by mezi nimi hledal nějakou podobnost. Podle George Blankenshipa, který se stará o prodeje vozů, jde automobilka Tesla ve stopách technologického gigantu.

George Blankenship

A srovnání to není náhodné. George totiž pracoval dlouhá léta právě v Applu, kde vyhledával ty nejvhodnější lokace pro prodej populárních produktů. "Tesla je téměř ve stejné pozici, jako byl Apple v roce 2000. Firma má výborný produkt a spoustu inovací. Musíme jen spotřebitele seznámit se značkou Tesla," říká George.

Rok 2000 byl pro Apple začátkem. Před deseti lety přišla na trh novinka iPod a pro většinu lidí to bylo něco nového a neznámého. Když se podařilo lidem vysvětlit, k čemu slouží, jeho obliba raketově rostla a prodej šel nahoru.

Apple a Tesla jsou obě technologické společnosti, které se snaží na starý trh přinést řadu novinek. Pro obě firmy to znamená maximální spolupráci se zákazníky. Jak však mohou zákazníci spolupracovat, když Roadster od firmy Tesla stojí 100 tisíc dolarů? Apple měl cestu na trh lehčí. Byl celkově dostupnější.

"V automobilovém průmyslu je to jinak. Je jasné, že se pohybujeme v jiných částkách. Všichni už hlavně čekáme na rok 2019, kdy představíme levnější verzi Model S. Jsem si jistý, že Tesla na poli technologií a automobilového průmyslu uspěje. Model S bude jen začátkem," dodává Blankenship.

Zdroj: Business Insider

reklama
reklama