10 nejcennějších značek světa

| Tomáš Poděbrad

Brand Finance, firma zabývající se hodnocením značek, zveřejnila svůj žebříček. Hodnota značky se v tomto průzkumu hodnotí podle většinového názoru potencionálních obchodních partnerů. pro tyto třetí strany byl největším skokanem Apple. Nejzajímavější pohyb však předvedla Coca-Cola, která vypadla z nejlepší desítky poprvé v historii.

AT&T

10. AT&T

Hodnota značky v roce 2011: 29 miliard dolarů

Hodnota značky v roce 2010: 26,5 miliardy dolarů

Jedna z největších telekomunikačních společností na světě. AT&T začala jako první společnost na světě prodávat iPhone od Applu a toto spojení se jí vyplatilo. Hodnota značky stále roste.

Wells Fargo

9. Wells Fargo

Hodnota značky v roce 2011: 28,9 miliardy dolarů

Hodnota značky v roce 2010: 22 miliard dolarů

Tato finanční instituce patří mezi největší bankovní domy ve Spojených státech. V roce 2009 proběhla akvizice s Wachovií, další finanční institucí. Toto spojení pomohlo jak akciím banky, tak samotné značce.

reklama
reklama