Nová sociální síť Sulia: Kašlete na kamarády, řešte obsah

| redakce

Sdílení zájmů a sledování společných témat - to jsou dvě základní charakteristiky stále poměrně nové sociální sítě Sulia. Zatímco Facebook nebo Twitter jsou založeny na tom, že sdělujete okruhu svých přátel, cokoli máte na srdci, případně někdo dobrovolně sbírá každou "perlu" někoho jiného, Sulia umožňuje uživatelům sledovat jakýkoli obor, téma, hobby, sportovní tým, nebo třeba investiční strategii. A uživatelé se setkají až nad svým konkrétním zájmem.

Uživatelé mohou obsah vytvářet, nebo pouze sbírat to, co naposílají na síť ostatní. Velké využití to má tedy nejen pro "čtenáře", kteří si mohou mimo jiné sestavit něco jako vlastní "noviny" nebo neustále aktualizovaný "katalog", ale i pro zadavatele reklamy, zpravodajské stanice a weby, které chtějí nalákat nové čtenáře a diváky a podobně.

Prostor, ve kterém se přirozenou cestou sdružují lidé se stejným zájmem, je samozřejmě doslova pokladem pro zadavatele reklamy. Nejen o tom mluvil ředitel firmy Sulia Jonathan Glick, jeden z nejvíce "hot" manažerů v technologickém sektoru, s redaktorkou Business Insideru.

Jak napsat status na Facebooku, aby z něj byl hit? Jak napsat status na Facebooku, aby z něj byl hit? Vytvořit příspěvek na Facebooku, který se lavinově šíří mezi uživateli, si přeje snad každý obchodník, ...

Zdroj: Business Insider

reklama
reklama