Půltucet tipů pro váš obchodní úspěch od expertů na neuromarketing

| redakce

Přestože máme pocit, že se rozhodujeme racionálně, neurologové tvrdí opak. Vědci zjistili, že malá část mozku zvaná amygdala se při rozhodování typu "bojovat, nebo utéci" rozsvítí jako vánoční stromeček. Strach má na starosti vývojově nejstarší část mozku, což lze využít při tvrobě marketingových strategií.

Lidský mozek

Podle francouzského vědce Christopha Morina z neuromarketingové společnosti SalesBrain musejí firmy, pokud chtějí, aby se jejich produkty prodávaly, navnadit u svých potenciálních zákazníků tu část mozku, která ovládá strach a ostatní emoce.

Firmy by proto měly podrobněji analyzovat, z jakých životních situací plynou frustrace a problémy jejich zákazníků, a nabídnout jim řešení. "Lidé jsou stroje, které se snaží vyhnout bolesti," tvrdí Morin. "Někdy si jsme vědomi toho, co nám působí bolest, jindy je to podvědomé."

6 pravidel pro úspěch marketingu:

1. Zjistěte, co vaše zákazníky trápí

Místo sebestředného pohledu na vás a vaši firmu, kdy každou poradu otevíráte desetiminutovým přehledem toho, kam se firma za uplynulé období pohnula, začněte raději tím, jak své zákazníky svými výrobky zbavit starostí. Náš mozek je extrémně egoistický a staráme se vždy hlavně o své přežití.

2. Zjednodušte marketing

Každý z vašich zákazníků nemá tak složitou mozkovou strukturu, aby dokázal řešit stovku věcí najednou, jako to děláte vy ve své firmě. Prezentaci svých produktů proto zjednodušte. "Takhle vypadá váš život s naším produktem, a takhle (hrozně) by vypadal bez nás." Na slogany typu "jsme lídr v oboru" se můžete rovnou vykašlat.

3. Buďte demonstrativní

Vzpomínáte na pohádkové knížky s velkými obrázky na každé stránce? Nestačí jen říkat, vaši zákazníci musejí i vidět.

Online porno: Populárnější weby aby zadavatel reklamy pohledal Online porno: Populárnější weby aby zadavatel reklamy pohledal Odborníci z ExtremeTech se nedávno zabývali otázkou, která zajímá nejednoho internetového marketéra i běžného konzumenta: ...

  • 1
  • 2
reklama
reklama