Jak napsat status na Facebooku, aby z něj byl hit?

| redakce

Vytvořit příspěvek na Facebooku, který se lavinově šíří mezi uživateli, si přeje snad každý obchodník, který se rozhodl prorazit reklamou na sociálních sítích. Tento novodobý nástroj marketingu má navíc jednu ohromnou výhodu – je zadarmo.

Podívejte se na následující příklady mnohonásobně sdílených interaktivních reklam a zajisté sami odhalíte, co je spojuje. Stejně jako u každé jiné reklamy je potřeba k vytvoření úspěšného statusu notná dávka kreativity, správné načasování a trocha štěstí.

Tip: Zkuste zavítat například na stránky BuzzFeed, kde najdete vždy seznam 20 nejúspěšnějších příspěvků každého týdne.

Jak najít Svatý Grál v digitálním světě sociálních médií?

Ujistěte se, že sdílíte média, o která je mezi uživateli skutečně zájem. Pandemic Labs zjistili, že marketéři mnohem častěji sdílejí textové odkazy, uživatelé mají přitom ve větší oblibě videa a fotky.

Svůj obsah umístěte na Facebook, Twitter a YouTube, zkrátka na všechny sociální servery, kde se pohybuje co nejvíce lidí a je pro ně snadné obsah sdílet.

Je z vaší reklamy patrná osobnost?

Vdechněte svému produktu nebo službám život tím, že za nimi bude stát nějaká postava nebo známá osobnost. Například v interaktivní reklamě na Old Spice hraje Terry Crews na hudební nástroje tím, že zapojuje jednotlivé svaly. Je to jen deodorant, řeknete si. Ale Procter & Gamble našel unikátní cestu, jak jej zosobnit. (Na konci reklamy mají uživatelé možnost zahrát si pomocí klávesnice prostřednictvím Crewových svalů vlastní song.)

reklama
reklama