Jak zviditelnit svůj byznys s co nejmenšími náklady

| redakce

Branding (neboli politika firemní značky) je pro mnoho majitelů malých podniků noční můrou, protože se jim v souvislosti s ním vybaví nákladné projekty a platby drahým konzultantům. Přestože komplexně rozpracovaná značková politika skutečně vyžaduje vysoký rozpočet, můžete relativně levně začít budovat její základy.

1. Dejte zákazníkům nějaký bonus

Přemýšlejte, jací mají být vaši potenciální klienti, a zamyslete se nad tím, jaké věci by ocenili a využili. Může to být drobnost jako propiska s logem nebo káva pro klienty, kteří s vámi přijdou do kanceláře uzavřít smlouvu.

2. Poděkujte klientům

Je mnohem jednodušší, aby se někdo, kdo u vás už jednou nakoupil, stal vaším stálým zákazníkem, než neustále hledat nové klienty. Zamyslete se nad kreativním způsobem, jak byste odměnili věrné zákazníky, a zároveň při tom propagovali svoji značku. Postačí třeba i taška s poděkováním a vaším logem, která se nerozpadne už cestou domů. Lidé ji využijí i na jiné nákupy, čímž si zajistíte téměř bezplatnou reklamu.

3. Nebraňte se partnerství s ostatními firmami na různých akcích

Časem prověřený způsob, jak zvýšit svou přítomnost na trhu, je spolupracovat s firmami, které mají podobný cílový trh. Jezděte na veletrhy nebo organizujte různé akce, které souvisejí s vaším oborem. Například lázně mohou navázat spolupráci se studiem jógy a uspořádat bezplatné relaxační dopoledne pro věrné klienty, kteří s sebou vezmou přátele.

4. Vytvořte kreativní zákaznickou kartu

Když vám v obchodě založí zákaznickou kartu, většinou ji bez povšimnutí založíte hluboko do peněženky a víckrát se na ni nepodíváte. Využijte jedinečné příležitosti a nechte zapracovat fantazii. Nudné karty mají všichni, proto ta vaše musí být originální a dobře zapamatovatelná.

Co nás o byznysu naučily naše maminky Co nás o byznysu naučily naše maminky V květnu jsme oslavili Den matek, a proto není od věci podívat se blíže na ...

  • 1
  • 2
reklama
reklama