Tip pro všechny, kdo věří v rozvoj Číny

| Michal Valentík

Graf ukazuje vývoj a projekci online maloobchodních tržeb v Číně. Na levé ose je celkový objem v miliardách jüanů a na pravé ose podíl na celkových maloobchodních tržbách. V roce 2011 dosáhly online maloobchodní tržby 766 miliard jüanů, což jsou pouze 4,2 % z celkových maloobchodních tržeb. Některé sektory ovšem rostou raketově, třeba prodej oblečení přes internet dosáhl meziročního nárůstu o 94 %. Potenciál růstu nakupování přes internet i v ostatních sektorech je stále obrovský, z čehož budou těžit především tamní internetové společnosti.

Online maloobchodní tržby v Číně

Mark Mobius: Evropa není v krizi a Čína nepřistává. Dlouhodobý investor by měl věřit mladým trhům a komoditám Mark Mobius: Evropa není v krizi a Čína nepřistává. Dlouhodobý investor by měl věřit mladým trhům a komoditám Mark Mobius, výkonný ředitel Templeton Emerging Markets Group, nepovažuje ani ty nejpesimističtější odhady ekonomického růstu ...

Ráj pro výrobce luxusu: Číňané utratí za drahé zboží víc než Evropa a USA dohromady Ráj pro výrobce luxusu: Číňané utratí za drahé zboží víc než Evropa a USA dohromady Boom luxusního zboží v Číně neopadá. Podle údajů banky UBS se v Číně prodává více ...

reklama
reklama