Co Twitter dal: Pohřební bublina a jeden zatvrzelý medvěd

Velké společnosti začínají šetřit na reklamě, v Číně se nafukuje bublina na hřbitovech, takže se lidé nechávají pohřbívat do moře, a John Hussman jde stále proti trhu. A chcete vědět, jak vyřeší NASA problém s neexistencí atmosféry na Marsu?

1. Reklama k ničemu

Velké společnosti začínají zjišťovat, že pro ně reklama na Googlu nebo Facebooku prakticky nemá význam. Jednak jim to nepřináší nové klienty, a jednak nechtějí mít reklamu vedle novinek o teroristech. Zároveň musejí přemýšlet o tom, jak přimět lidi, aby si kupovali věci, které vlastně nepotřebují.

Ale na druhou stranu, když dáte Jeremyho Clarksona do reklamy na novou první třídu v Emirates Airlines, musí se to líbit každému.

2. Permanentní medvěd varuje

Abychom nezapomněli na nějaké to varování před drahými akciemi, máme tu graf s oceněním akcií, nejvyšším v historii. Stačí správný indikátor.

Upozorňovat na to, že akcie jsou drahé, je určitě chvályhodné. Již méně to platí o hledání indikátorů, které to ukáží co nejlépe. S tímto grafem přišel John Hussman, který je dnes mnoha investorům tak trochu pro smích, protože svým dlouhodobým kontrariánským postojem prakticky "zazdil" současný růstový trend a nezhodnotil peníze investorů, kteří mu věřili. Hussman bude tak dlouho upozorňovat na extrémní valuace, až bude mít pravdu (v tom smyslu, že akcie začnou ztrácet). Je ale prakticky jisté, že až k tomu dojde, bude trochu pozdě pro něj i jeho investory.

3. Pohřební bublina

Čína sice ekonomicky rychle roste, ale má trochu problém s množstvím lidí na relativně malém prostoru. Problém s ním ovšem nemají jen ti, kdo se snaží přežít, ale i ti, kdo to již mají za sebou (nebo je to v nejbližší době čeká). Ceny míst na hřbitovech vykazují známky bubliny, Číňan s průměrným platem na svůj pohřeb vydělává rok a půl. Ve městech na pobřeží se proto například množí nabídky na pohřbívání do moře.

4. Všechno na Mars

Jednou z cest, jak nešťastným Číňanům zlepšit náladu, je nové řešení NASA. Ta přišla s možností, jak na Marsu vytvořit umělé magnetické pole, díky kterému by se na planetě mohla udržet atmosféra. Mars by se tak mohl stát obyvatelným. Sice jde o běh na dlouhou trať, ale lepší než hřebíkem do oka.

Americké akcie
Přestat sledovat
Ocenění
Přestat sledovat
Přestat sledovat
Facebook
Přestat sledovat
Alphabet (Google)
Přestat sledovat
2. 3. 2021 17:01
VE STŘEDU OD 10 HODIN ŽIVĚ: Aktuálně z trhů (se Stanislavem Viktorinem)
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
WOOD & Company
Přestat sledovat
25. 2. 2021 21:31
ABCD investora: Tipy na výběr akcií (nejen) ve středoevropském regionu
Akcie ČR
Přestat sledovat
Akciové tipy
Přestat sledovat
Americké akcie
Přestat sledovat
Evropské akcie
Přestat sledovat
Investiční strategie
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
Large caps
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Small caps
Přestat sledovat
Střední a východní Evropa
Přestat sledovat
Světové akcie
Přestat sledovat
1. 3. 2021 12:21
Úspěšný byznys vs. narůstající nejistota: Myslete na nemyslitelné!
Byznys a podnikání
Přestat sledovat
Koronavirus
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
27. 2. 2021 20:31
Vladimír Vávra (WOOD & Company): Na americkém trhu probíhá spíše rotace, k hlubší korekci nevidím…
Akcie ČR
Přestat sledovat
Americké akcie
Přestat sledovat
Evropské akcie
Přestat sledovat
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Světové akcie
Přestat sledovat
WOOD & Company
Přestat sledovat