8 kvalit skvělých zaměstnanců
|

8 kvalit skvělých zaměstnanců

Poradce managementů Jeff Haden se s čtenáři časopisu Inc. podělil o své zkušenosti ne s dobrými, ale skvělými zaměstnanci. Svá pozorování shrnul do osmi bodů.

Úspěch Zaměstnání

Podle něho musejí výjimeční zaměstnanci splňovat následující charakteristiky:

1. Ignorují popis práce. Myslí sami, nečekají, až jim někdo řekne, co je potřeba dělat, když se řeší problém.

2. Jsou "jiní". Nebojí být trochu odlišní od ostatních, ale "tak akorát".

3. Vědí, kdy se mají stáhnout. Poznají, kdy je konec legrace, a bez problémů se zapojí do týmu při řešení problému.

4. Veřejně chválí jiné. Umějí člověka pochválit před celým týmem.

5. Stížnosti řeší diskrétně. Neotvírají problémy před ostatními, pokud to jde, vyříkají si s ostatními věci o samotě.

6. Promluví, když se ostatní bojí mluvit. Umějí otevřít i nepříjemné téma, o němž se jiní zaměstnanci mohou bát mluvit – krize, propouštění atd.

7. Rádi ukazují ostatním, že se mýlili. Nenechají se odradit, když jim někdo nevěří, a jdou za svým cílem.

8. Pořád nejsou (úplně) spokojeni. Hledají zlepšení, mění způsob práce a zkoušejí nová řešení starých problémů.

Jak přežít pracovní pohovor? Rady od bankéřů z Wall Street
Hledáte práci a prošli jste personalistickým sítem díky solidně napsanému…

Zdroj: CzechTrade