US MARKETOtevírá za: 35 h 18 m
DOW JONES+0,78 %
NASDAQ+0,52 %
S&P 500+0,70 %
META-0,55 %
TSLA+2,09 %
AAPL-0,09 %

Facebook omezí cílení reklamy na osoby mladší 18 let

Facebook ukončí reklamu cílenou na osoby mladší 18 let. Společnost uvedla, že již nebude umožňovat inzerentům zobrazovat mladším 18 let reklamu na základě jejich zájmů nebo aktivity v jiných aplikacích a na internetových stránkách.

Redakce IW
Redakce IW
27. 7. 2021 | 19:38
Americké akcie

Inzerenti však stále budou moci cílit reklamy na mladé lidi podle jejich věku, pohlaví a polohy. Změny mají začít platit do několika týdnů a budou se týkat hlavní stránky Facebooku, jeho aplikace pro sdílení fotografií Instagram a komunikační aplikace Messenger.

Změny přicházejí v době, kdy firma čelí kritice kvůli svému plánu vytvořit Instagram pro děti mladší 13 let, které nyní nesmějí používat běžné platformy firmy.

Firma uvedla, že chce poskytnout mladším dětem přístup k většině funkcí, které nyní nabízí na Instagramu, ale s tím, že rodiče budou moci mít vše pod kontrolou. Někteří zákonodárci, prokurátoři a ochránci dětí se ale postavili proti projektu. Tvrdí, že nová aplikace by mohla přispět k depresím, osamělosti a úzkosti mladých uživatelů, napsala agentura Bloomberg.

Zdroj: ČTK

Americké akcieMeta Platforms (Facebook)Reklama a marketingSociální sítě
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika