Hotelová společnost Marriott zvýšila díky oživení v Číně výhled celoročního zisku

Hotelová společnost Marriott International zvedla díky oživení poptávky v Číně a sázce na vyšší sazby za pokoje celoroční výhled zisku. V druhém čtvrtletí firma zvýšila čistý zisk meziročně na 726 milionů dolarů z 678 milionů USD. Podnik to uvedl v úterní výsledkové zprávě. Marriott teď očekává celoroční upravený zisk mezi 8,36 a 8,65 USD na akcii, což je nárůst oproti předchozí prognóze 7,97 až 8,42 USD na akcii.
Tržby firmě stouply v období od dubna do června o 14 % na 6,08 miliardy dolarů. Překonaly tak průměrný odhad analytiků v anketě společnosti Refinitiv, kteří je odhadovali na 5,99 miliardy dolarů.
Provozovatelé hotelů začínají těžit ze silného oživení cestování do zahraničí. Podle agentury Reuters povzbudilo americké cestovatele uvolnění omezení souvisejících s pandemií nemocí covid-19 a silný dolar.
Společnost Marriott International působí ve více než 130 zemích a vlastní desítky značek. Kromě stejnojmenné značky Marriott jsou to mimo jiné Ritz-Carlton, St. Regis nebo Sheraton.
Zdroj: Benzinga, ČTK