US MARKETZavírá za: 0 h 17 m
DOW JONES-0,29 %
NASDAQ+0,00 %
S&P 500-0,07 %
META+7,92 %
TSLA+6,75 %
AAPL+6,18 %

V Česku šest set nováčků denně a raketový růst na Slovensku. Aukro loňský rok nakopnul

Šest set nových uživatelů v průměru každý den a šest milionů prodaných produktů. To jsou výsledky, které ukazují, že se Aukro loni díky nadstandardní ochraně uživatelů před podvody i expertní práci se sběratelskými předměty zařadilo mezi nejúspěšnější e-commerce projekty v Česku. Na Slovensku vyrostlo Aukro za jediný rok trojnásobně. Aukro se tak stává nejbezpečnější alternativou k populárním bazarovým portálům.

„Aukro se v roce 2024 hodně posunulo. Prodali jsme 6 milionů produktů a na e-commerce trhu jsme dosáhli podle APEK více než 1,5% podílu,“ uvedl generální ředitel Aukra Peter Topor, podle kterého dokumentuje úspěch Aukra v loňském roce i 213 000 nových uživatelů.

"Noví uživatelé jdou k nám z velké části kvůli bezpečnosti, ta je pro nás, a pro úspěch Aukra, klíčová. Přistupujeme k ní aktivně, vyháníme podvodníky a dnes jsme tak nejbezpečnější alternativou k populárním bazarovým portálům. Například využití plateb, při nichž Aukro funguje jako zprostředkovatel a chrání tak obě strany obchodu, vyrostlo meziročně o 37 procent," dodává Peter Topor.

Aukro je dlouhodobě nejpopulárnějším portálem u českých sběratelů. Nejdražším sběratelským předmětem, který se loni na Aukru vydražil, byla kilová pamětní medaile z ryzího zlata vydaná v roce 2007 k připomínce položení základního kamene Karlova mostu. Nový majitel ji získal za 1 860 000 korun.

Zdroj: Aukro

Česká republikaInvestiční alternativy
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

6. 5.-Vendula Pokorná
Evropa