US MARKETZavírá za: 4 h 22 m
DOW JONES+0,32 %
NASDAQ+0,02 %
S&P 500+0,09 %
META+0,01 %
TSLA-2,25 %
AAPL-1,17 %

Cla necla, čínská firma s dětským zbožím rozjíždí expanzi v USA

Čínský výrobce dětského zboží Bc Babycare oficiálně vstupuje na trh USA, přestože obchodní napětí mezi Spojenými státy a Čínou nadále trvá. Firma sází na diverzifikovaný dodavatelský řetězec a ambiciózní expanzi. Věří, že i přes cla dosáhne rychlého růstu. Její vlajkový nosič pro děti má být do půl roku nejprodávanějším na Amazonu.

20. 5. 2025 | 13:13

Společnost Bc Babycare, která se specializuje na dětské produkty, oznámila expanzi do Spojených států. Firma věří, že diverzifikace jejího globálního dodavatelského řetězce a silný potenciál amerického trhu více než vyváží dopad rostoucích cel mezi USA a Čínou.

Viceprezident pro Evropu a Ameriku Chi Yang uvedl, že firma plánuje otevření kanceláře v USA, nábor lokálního týmu a navázání spolupráce s americkými partnery. Zpočátku chce prodávat výhradně online, následně i ve spolupráci s kamennými prodejnami.

Vlajkový produkt – ergonomický nosič pro děti za 159,99 dolaru – je již skladem v USA a má vysoké uživatelské hodnocení. V Číně patří levnější verze nosiče mezi nejprodávanější produkty pro novorozence.

Bc Babycare, která vznikla v roce 2014 a v roce 2021 získala investici 700 milionů jüanů od Sequoia Capital China, tvrdí, že klíčem k úspěchu je důsledné sledování zpětné vazby od zákazníků a přizpůsobování produktů regionálním preferencím. Firma zároveň potvrzuje dlouhodobé plány na růst v USA navzdory nejistotě spojené s obchodními vztahy.

Podle analytiků expanze Bc Babycare odráží novou realitu globálního trhu, kde čínské značky začínají soupeřit se západními konkurenty i na jejich vlastním území.

 

Zdroj: CNBC

AmazonČínaDětiSpojené státy americké (USA)Startupy
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika