Cla necla, čínská firma s dětským zbožím rozjíždí expanzi v USA
Čínský výrobce dětského zboží Bc Babycare oficiálně vstupuje na trh USA, přestože obchodní napětí mezi Spojenými státy a Čínou nadále trvá. Firma sází na diverzifikovaný dodavatelský řetězec a ambiciózní expanzi. Věří, že i přes cla dosáhne rychlého růstu. Její vlajkový nosič pro děti má být do půl roku nejprodávanějším na Amazonu.
Společnost Bc Babycare, která se specializuje na dětské produkty, oznámila expanzi do Spojených států. Firma věří, že diverzifikace jejího globálního dodavatelského řetězce a silný potenciál amerického trhu více než vyváží dopad rostoucích cel mezi USA a Čínou.
Viceprezident pro Evropu a Ameriku Chi Yang uvedl, že firma plánuje otevření kanceláře v USA, nábor lokálního týmu a navázání spolupráce s americkými partnery. Zpočátku chce prodávat výhradně online, následně i ve spolupráci s kamennými prodejnami.
Vlajkový produkt – ergonomický nosič pro děti za 159,99 dolaru – je již skladem v USA a má vysoké uživatelské hodnocení. V Číně patří levnější verze nosiče mezi nejprodávanější produkty pro novorozence.
Bc Babycare, která vznikla v roce 2014 a v roce 2021 získala investici 700 milionů jüanů od Sequoia Capital China, tvrdí, že klíčem k úspěchu je důsledné sledování zpětné vazby od zákazníků a přizpůsobování produktů regionálním preferencím. Firma zároveň potvrzuje dlouhodobé plány na růst v USA navzdory nejistotě spojené s obchodními vztahy.
Podle analytiků expanze Bc Babycare odráží novou realitu globálního trhu, kde čínské značky začínají soupeřit se západními konkurenty i na jejich vlastním území.
Zdroj: CNBC
Aktuality
