Předvánoční akce e-shopů letos ovlivní umělá inteligence
AI nástroje letos poprvé výrazněji zasáhnou do předvánočních akcí internetových prodejců. Tržby budou podle analytiků umírněné a porostou tempem o 3 až 6 %.
On-line prodejci musí pracovat s umělou inteligencí a pokud ji do svého marketingu ještě nezařadili, vánoční sezónu už nezachrání. Zákazníci se přitom budou rozhodovat nejen podle ceny, ale i podle dopravy zdarma nebo dostupnosti a rychlosti doručení.
"Z pohledu e-shopů je nejzajímavějším trendem předvánoční nabídky, že letos poprvé vidíme skutečně masivní nasazení AI nástrojů – od generování popisů po predikci poptávky nebo práci s e-mailingem. Kdo má data v pořádku, dokáže s AI ušetřit desítky hodin a hlavně reagovat rychleji na poptávku," říká Tomáš Čupr, ředitel společnosti PPC Profits.
Zdroj: PPC Profits
Aktuality


