US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500-0,03 %
NASDAQ-0,09 %
DOW JONES-0,04 %
PX+0,00 %
ČEZ+0,00 %
NVIDIA+1,78 %

Předvánoční akce e-shopů letos ovlivní umělá inteligence

AI nástroje letos poprvé výrazněji zasáhnou do předvánočních akcí internetových prodejců. Tržby budou podle analytiků umírněné a porostou tempem o 3 až 6 %.

11. 11. 2025 | 10:49

On-line prodejci musí pracovat s umělou inteligencí a pokud ji do svého marketingu ještě nezařadili, vánoční sezónu už nezachrání. Zákazníci se přitom budou rozhodovat nejen podle ceny, ale i podle dopravy zdarma nebo dostupnosti a rychlosti doručení.

"Z pohledu e-shopů je nejzajímavějším trendem předvánoční nabídky, že letos poprvé vidíme skutečně masivní nasazení AI nástrojů – od generování popisů po predikci poptávky nebo práci s e-mailingem. Kdo má data v pořádku, dokáže s AI ušetřit desítky hodin a hlavně reagovat rychleji na poptávku," říká Tomáš Čupr, ředitel společnosti PPC Profits.

Zdroj: PPC Profits

E-commerceon-line nakupováníUmělá inteligence (AI)
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

10. 12.-Andrej Rády
Investiční bubliny