US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,00 %
NASDAQ+0,55 %
DOW JONES-0,16 %
PX+err %
ČEZ-0,08 %
NVIDIA+3,02 %

Netflix vyjednává s různými společnostmi partnerství při vysílání reklamy

Americká internetová televize Netflix vyjednává s různými společnostmi partnerství při vysílání reklamy. Ve čtvrtek to podle agentury Reutes uvedl spoluředitel firmy Ted Sarandos. Podnik doufá, že díky levnějšímu předplatnému s reklamami zvýší počet uživatelů, který mu začal klesat.

Redakce IW
Redakce IW
23. 6. 2022 | 16:54
Americké akcie

Podle zpráv médií Netflix vede jednání o možné marketingové spolupráci s dceřinou firmou Alphabetu Google a s NBCUniversal společnosti Comcast. "Mluvíme teď s nimi se všemi," řekl Sarandos na konferenci Cannes Lions.

Netflix, který je známý svým velmi prodiváckým přístupem, poprvé připustil, že by mohl začít nabízet levnější variantu předplatného podpořeného příjmy z reklamy ve druhé polovině dubna. Tehdy oznámil, že mu v letošním prvním čtvrtletí klesl poprvé za více než deset let celosvětový počet předplatitelů. Další pokles předplatitelů čeká firma i ve druhém čtvrtletí.

"Nebudeme přidávat reklamu do Netflixu tak, jak ho dnes znáte, přidáme reklamu pro lidi, kteří říkají 'hele, chci nižší cenu a budu koukat na reklamy'," řekl Sarandos na konferenci.

Největší konkurent Netflixu, společnost Disney+, už také uvedl, že zavede předplatné s reklamou. Zájem o sledování streamovacích kanálů totiž kvůli odeznívání pandemie slábne, konkurence sílí a spotřebitelé kvůli vysoké inflaci na zábavě šetří.

Zdroj: ČTK

Americké akcieNetflixReklama a marketing
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

20. 10.-Andrej Rády
Akciový trh