US MARKETZavírá za: 3 h 44 m
DOW JONES+0,65 %
NASDAQ-0,18 %
S&P 500+0,41 %
META-2,35 %
TSLA-1,40 %
AAPL-0,41 %

L Brands oddělí značku Victoria's Secret do samostatné společnosti

Americká společnost L Brands se rozdělí na dvě nezávislé veřejně obchodované společnosti - Bath & Body Works a Victoria's Secret. Plán schválila správní rada, která tak dala přednost rozdělení před prodejem značky spodního prádla Victoria's Secret. Rozdělení by mělo být dokončeno v srpnu, uvedla v úterý firma.

L Brands už loni uvedla, že zvažuje oddělení značky spodního prádla Victoria's Secret od zbytku podnikání a že testuje zájem od soukromých investorů. Podle informovaných zdrojů obdržela několik nabídek, avšak nabízenou cenu považovala za příliš nízkou. Rozhodla se proto dát přednost rozdělení. Analytici finančních společností Citi a JPMorgan ohodnocují Victoria's Secret na pět miliard dolarů.

Loni v únoru se L Brands dohodla na prodeji kontrolního podílu ve Victoria's Secret investiční společnosti Sycamore Partners. Dohoda tím ohodnotila Victoria's Secret na 1,1 miliardy dolarů. Transakce přišla po období skandálů a v době, kdy se tento výrobce spodního prádla potýkal s poklesem prodeje, zejména kvůli růstu konkurence a změnám spotřebitelských preferencí. Po nástupu pandemie společnost Sycamore oznámila, že se chce z prodeje stáhnout a v květnu se nakonec firmy dohodly na zrušení prodeje.

Od té doby se toho ale hodně změnilo, upozorňuje list The New York Times. Společnost reorganizovala značku, snížila důraz na sexy image a exkluzivní produkty. Méně se zaměřila na konkrétní demografický cíl a více se zaměřila na to, aby zahrnovala nabídku pro ženy všech tvarů, velikostí, barev, etnik a oblastí zájmu, uvedl generální ředitel značky Martin Waters. Firma také zavřela více než 200 obchodů a zaměřila se na zlepšení ziskovosti. Ta na konci loňského roku výrazně vzrostla a překonala výsledky z období před pandemií.

L Brands očekává za první fiskální čtvrtletí, které skončilo 1. května, růst tržeb na 3,02 miliardy USD z loňských 1,65 miliardy USD. Tržby se zvýší u obou značek.

Zdroj: ČTK

Americké akcieMóda a design
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika