Reuters: Všechny značky koncernu Volkswagen pozastavily placené aktivity na Twitteru

Všechny značky německého automobilového koncernu Volkswagen pozastavily veškeré placené aktivity na internetové síti Twitter. Uvedl to ve středu podle agentury Reuters mluvčí koncernu.
Koncern Volkswagen začátkem listopadu oznámil, že všem svým značkám doporučil pozastavení inzerce na Twitteru. Reagoval tak na převzetí provozovatele sociální sítě miliardářem Elonem Muskem. Mluvčí ve středu uvedl, že všechny značky se doporučením řídí.
Reklamu na Twitteru pozastavily také další významné podniky, například největší americká automobilka General Motors či výrobce léků Pfizer. Podle listu The Wall Street Journal se někteří inzerenti obávají, že na Twitteru by se nyní mohlo objevovat více závadných příspěvků od uživatelů, protože Musk přehodnocuje přístup této platformy k regulaci obsahu.
Musk koncem října koupil společnost Twitter za 44 miliard dolarů. Následně rozpustil devítičlennou správní radu a stal se jediným ředitelem podniku. V posledních měsících Musk naznačoval, že v jedné z největších sociálních sítí světa plánuje změny v zájmu "politické neutrality" a posílení svobody slova.
Zdroj: ČTK