US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+1,00 %
NASDAQ+0,52 %
S&P 500+0,52 %
ČEZ+0,25 %
KB+0,00 %
Erste+1,08 %

David Beckham se stal novou tváří čínského internetového obchodu AliExpress

Fotbalová hvězda David Beckham bude propagovat čínskou platformu pro internetový prodej AliExpress, která spadá pod čínského internetového prodejce Alibaba. Společnost AliExpress doufá, že jí tento krok pomůže v zahraniční expanzi.

Divize AliExpress už v březnu oznámila, že podepsala smlouvu o sponzorování letošního mistrovství Evropy ve fotbalu, které se bude konat od poloviny června v Německu. Beckham tak bude tváří její reklamní kampaně spojené s tímto turnajem.

Na zahraniční expanzi nyní pracují také další čínské internetové obchody, například firmy Temu a Shein. Reklamní spot společnost Temu se letos druhý rok za sebou objevil na finále ligy amerického fotbalu Super Bowl.

Společnost AliExpress nezveřejnila, kolik Beckhamovi za roli globálního ambasadora značky zaplatí. Beckhamova společnost DRJB Holdings podle posledních dostupných dokumentů v roce 2022 dosáhla příjmů ve výši 72,6 milionu liber.

Zdroj: CNBC, ČTK

Alibaba Group HoldingČínaReklama a marketingSport
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nebaví vás drahá NVIDIA? Vsaďte na boom AI přes komodity

Nebaví vás drahá NVIDIA? Vsaďte na boom AI přes komodity

25. 6.-Tomáš Beránek
Průmyslové kovy