US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,13 %
NASDAQ-0,21 %
DOW JONES+0,16 %
PX+0,35 %
ČEZ-1,00 %
NVIDIA-2,47 %

Coca-Cola vstupuje do světa prebiotických limonád se značkou Simply Pop

Společnost Coca-Cola oznámila uvedení své vlastní prebiotické limonády pod značkou Simply Pop. Je to reakce na rostoucí popularitu nápojů podporujících zdraví střev, kterým dosud dominovaly značky Olipop a Poppi. Simply Pop se začne prodávat na vybraných trzích na západním pobřeží USA a v jihovýchodní části země koncem února.

Redakce IW
Redakce IW
18. 2. 2025 | 14:41
Americké akcie

V posledních dvaceti letech celková spotřeba klasických limonád klesá, přičemž zdravější alternativy, jako jsou energetické nápoje, studená káva nebo ochucené vody, získávají na popularitě. Prebiotické limonády ale zažívají boom - kategorie nápojů na podporu trávení vzrostla z 197 milionů dolarů v roce 2020 na přibližně 440 milionů dolarů v roce 2024. Přesto jde o zlomek obrovského trhu s limonádami v hodnotě několika miliard dolarů.

Nová řada Simply Pop se inspiruje ovocnými chutěmi známé značky Simply a nabídne varianty jako ananas-mango, limetka, jahoda, ovocný punč a citrusový punč. Nápoj neobsahuje přidaný cukr, skládá se z 25-30 % z ovocné šťávy a je obohacen o vitamin C a zinek. Každá plechovka obsahuje šest gramů prebiotické vlákniny - třikrát více než Poppi, ale méně než devět gramů u Olipop.

"Poslouchali jsme spotřebitele a vidíme, že tato kategorie je pro ně velmi zajímavá. Chtějí nápoje, které nejen prospívají zdraví, ale také skvěle chutnají - a to je něco, co v Coca-Cole umíme," uvedla Becca Kerrová, výkonná ředitelka výživové divize Coca-Coly pro Severní Ameriku.

Prebiotika jsou populární díky tvrzením, že podporují růst prospěšných bakterií ve střevech a přispívají ke zdraví trávení. Jejich účinky však zatím nejsou vědecky jednoznačně prokázané. Přesto si tyto nápoje získaly oblibu hlavně mezi mladšími spotřebiteli, včetně mileniálů a generace Z.

Zdroj: CNBC

Americké akcieCoca-ColaPotraviny
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

22. 10.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Investiční portfolio