US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES-0,57 %
NASDAQ+0,42 %
S&P 500-0,05 %
ČEZ+0,32 %
KB+1,36 %
Erste+1,82 %

Zisky Restaurant Brands nedosáhly na odhad, ale jejich mezinárodní divizi se dařilo

Restaurant Brands International ve čtvrtek oznámila smíšené čtvrtletní výsledky. Pokles tržeb v amerických restauracích Popeyes byl kompenzován silnou poptávkou na mezinárodním trhu a v provozovnách Tim Hortons.

7. 8. 2025 | 15:11

Společnost Restaurant Brands vykázala za druhé čtvrtletí čistý zisk připadající akcionářům ve výši 189 milionů dolarů, tedy 57 centů na akcii. To představuje pokles oproti 280 milionům dolarů a 88 centům na akcii v loňském roce.

Bez započítání transakčních nákladů z akvizice Burger King China a dalších jednorázových výdajů společnost vydělala 94 centů na akcii. Čisté tržby vzrostly o 16 % na 2,41 miliardy dolarů. Generální ředitel Josh Kobza řekl CNBC, že Restaurant Brands zaznamenala "mírné zlepšení“ ve srovnání s prvním čtvrtletím, kdy tři její největší značky Burger King, Popeyes a Tim Hortons čelily poklesu tržeb.

Zdroj: CNBC

Americké akcieRestauraceVýsledková sezóna
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Začíná nejhorší akciové období roku. Které tituly ho umí zvládat?

Začíná nejhorší akciové období roku. Které tituly ho umí zvládat?

4. 8.-Andrej Rády
Americké akcie