Zisky Restaurant Brands nedosáhly na odhad, ale jejich mezinárodní divizi se dařilo
Restaurant Brands International ve čtvrtek oznámila smíšené čtvrtletní výsledky. Pokles tržeb v amerických restauracích Popeyes byl kompenzován silnou poptávkou na mezinárodním trhu a v provozovnách Tim Hortons.
Společnost Restaurant Brands vykázala za druhé čtvrtletí čistý zisk připadající akcionářům ve výši 189 milionů dolarů, tedy 57 centů na akcii. To představuje pokles oproti 280 milionům dolarů a 88 centům na akcii v loňském roce.
Bez započítání transakčních nákladů z akvizice Burger King China a dalších jednorázových výdajů společnost vydělala 94 centů na akcii. Čisté tržby vzrostly o 16 % na 2,41 miliardy dolarů. Generální ředitel Josh Kobza řekl CNBC, že Restaurant Brands zaznamenala "mírné zlepšení“ ve srovnání s prvním čtvrtletím, kdy tři její největší značky Burger King, Popeyes a Tim Hortons čelily poklesu tržeb.
Zdroj: CNBC
Aktuality
