McDonald’s v USA rozšiřuje nabídku levných menu o zvýhodněné kombinace jídel
Americký řetězec rychlého občerstvení McDonald’s znovu zavádí Extra Value Meals, aby oslovil zákazníky citlivé na cenu. Nové kombinace jídel nabídnou slevu zhruba 15 % oproti koupi jednotlivých položek zvlášť.
McDonald’s v úterý oznámil, že rozšíří svou nabídku speciálních menu a znovu uvede na trh Extra Value Meals, tedy zvýhodněné kombinace jídel, které zákazníkům přinesou přibližně 15% úsporu oproti samostatnému nákupu burgeru či sendviče, hranolků a nápoje.
Nabídka se vrací poprvé od období před pandemií covidu-19 a je součástí širší strategie, jak přilákat cenově citlivé spotřebitele zpět do restaurací. McDonald’s i jeho konkurenti v posledních letech čelí poklesu návštěvnosti, zejména ze strany nízkopříjmových zákazníků, kteří tradičně tvoří významnou část klientely fastfoodových řetězců.
"McDonald’s USA je maximálně zaměřený na to, aby zákazníkům přinášel hodnotu a dostupnost. Jsem hrdý na to, jak naši franšízanti i týmy společně pracují, aby to byla realita," uvedl prezident McDonald’s USA Joe Erlinger. Generální ředitel Chris Kempczinski na posledním konferenčním hovoru k výsledkům dodal, že zapojení nízkopříjmových zákazníků je pro sektor klíčové, protože restaurace navštěvují častěji než zákazníci ze střední a vyšší příjmové skupiny.
Řetězec má v plánu další akce v průběhu letošního roku. Od listopadu bude například nabízet snídaňové McGriddles menu za 5 dolarů a 10ks Chicken McNuggets s přílohou za 8 dolarů.
Zdroj: CNBC