Amazon spouští vlastní potravinovou značku, většina položek bude stát pod 5 dolarů
Amazon představil novou privátní značku Amazon Grocery, která nabídne přes tisíc potravin od mléka a pečiva po maso a mořské plody. Většina výrobků bude dostupná za méně než 5 dolarů a prodávat se budou online i v obchodech Amazon Fresh.
Amazon ve středu oznámil spuštění nové potravinové značky v USA Amazon Grocery, jež sjednocuje dosavadní řady Amazon Fresh a Happy Belly do jedné kolekce základních potravin. Nová privátní značka zahrnuje více než tisíc produktů - od čerstvého ovoce, zeleniny a masa přes mléčné výrobky až po trvanlivé potraviny a občerstvení. Většina z nich se bude prodávat za méně než 5 dolarů.
"V době, kdy jsou spotřebitelé obzvlášť citliví na ceny, přináší Amazon Grocery kvalitní potraviny napříč kategoriemi za dostupné ceny, aniž by slevil z chuti nebo kvality," uvedl Jason Buechel, viceprezident Amazon Worldwide Grocery Stores.
Nová značka míří do přímé konkurence s privátními řadami maloobchodních gigantů, jako jsou Great Value od Walmartu nebo Favorite Day od Targetu. Amazon připomněl, že zájem o privátní značky v posledním roce stoupl – zákazníci v roce 2024 nakoupili o 15 % více těchto produktů než v roce předchozím. Značka Amazon Grocery tak navazuje na loňské uvedení levné řady Amazon Saver a posiluje snahu firmy nabídnout cenově dostupné potraviny zákazníkům po celé Americe.
Zdroj: Reuters
Aktuality


