Salesforce rozšiřuje svého AI agenta o hlasové volání
Americká softwarová společnost Salesforce představila novou funkci Agentforce Voice, která umožní využívat umělou inteligenci i při telefonické komunikaci se zákazníky. Novinku firma oznámila před začátkem své výroční konference Dreamforce v San Franciscu.
Služba Agentforce, kterou Salesforce spustila loni, dokáže zpracovávat textové dotazy zákazníků s využitím generativní AI. Nově přidaná funkce Voice umožní firmám přizpůsobit tón i rychlost hlasu a napojit AI asistenty na existující firemní telefonní systémy, například od Amazonu, Genesys či Vonage.
Rozšíření hlasových funkcí odráží trend, kdy se generativní AI stále více prosazuje i v mluvené komunikaci. Analytici nicméně upozorňují, že přijetí nových produktů Salesforce zatím zaostává za očekáváním, a akcie společnosti letos ztratily téměř 30 %.
Zdroj: CNBC