US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,06 %
NASDAQ-0,26 %
DOW JONES+0,68 %
PX+0,87 %
ČEZ+0,00 %
NVIDIA-0,69 %

Salesforce rozšiřuje svého AI agenta o hlasové volání

Americká softwarová společnost Salesforce představila novou funkci Agentforce Voice, která umožní využívat umělou inteligenci i při telefonické komunikaci se zákazníky. Novinku firma oznámila před začátkem své výroční konference Dreamforce v San Franciscu.

13. 10. 2025 | 15:00
Umělá inteligence (AI)

Služba Agentforce, kterou Salesforce spustila loni, dokáže zpracovávat textové dotazy zákazníků s využitím generativní AI. Nově přidaná funkce Voice umožní firmám přizpůsobit tón i rychlost hlasu a napojit AI asistenty na existující firemní telefonní systémy, například od Amazonu, Genesys či Vonage.

Rozšíření hlasových funkcí odráží trend, kdy se generativní AI stále více prosazuje i v mluvené komunikaci. Analytici nicméně upozorňují, že přijetí nových produktů Salesforce zatím zaostává za očekáváním, a akcie společnosti letos ztratily téměř 30 %.

Zdroj: CNBC

Spojené státy americké (USA)TechnologieTrendyUmělá inteligence (AI)
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Umělá inteligence vyvolává energetickou horečku. Tenhle fond na ni sází a nechává index S&P 500 daleko za sebou

Umělá inteligence vyvolává energetickou horečku. Tenhle fond na ni sází a nechává index S&P 500 daleko za sebou

6. 11.-Andrej Rády
Umělá inteligence (AI)