US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,06 %
NASDAQ-0,26 %
DOW JONES+0,68 %
PX+0,75 %
ČEZ-0,08 %
NVIDIA-0,69 %

Vivantis zamířil do kamenného retailu

Jeden z největších hráčů českého beauty trhu Vivantis, otevřel svou první kamennou prodejnu v pražském nákupním centru Westfield Chodov. Zahájil tak nové směřování, které cílí zejména na mladou generaci zákazníků, a připravuje se na další expanzi v Česku i v zahraničí.

13. 11. 2025 | 12:47

"Ačkoli e-commerce neustále roste, až 85 % nákupů v beauty segmentu stále probíhá v kamenných prodejnách. Právě fyzické prodejny nám umožňují být se zákazníky v osobním kontaktu a provést je celým procesem výběru – od nové vůně až po vhodný odstín make-upu. Chceme, aby se u nás lidé cítili stejně pohodlně jako ve své koupelně a mohli zde objevovat nové produkty, experimentovat a mít prostor si vše v klidu vyzkoušet," říká Martin Komora, CEO Vivantis.

Kromě široké nabídky kosmetiky a doplňků nabídne nová prodejna také speciální služby. Zákazníci zde budou moci zdarma využít například profesionální přístroj pro analýzu pleti dovezený z Jižní Koreje, který je na českém trhu dosud ojedinělý a koresponduje se sortimentem korejské péče o pleť.

Zdroj: Vivantis

E-commerceKrása a zdravíMaloobchod
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Umělá inteligence vyvolává energetickou horečku. Tenhle fond na ni sází a nechává index S&P 500 daleko za sebou

Umělá inteligence vyvolává energetickou horečku. Tenhle fond na ni sází a nechává index S&P 500 daleko za sebou

6. 11.-Andrej Rády
Umělá inteligence (AI)