Vivantis zamířil do kamenného retailu
Jeden z největších hráčů českého beauty trhu Vivantis, otevřel svou první kamennou prodejnu v pražském nákupním centru Westfield Chodov. Zahájil tak nové směřování, které cílí zejména na mladou generaci zákazníků, a připravuje se na další expanzi v Česku i v zahraničí.
"Ačkoli e-commerce neustále roste, až 85 % nákupů v beauty segmentu stále probíhá v kamenných prodejnách. Právě fyzické prodejny nám umožňují být se zákazníky v osobním kontaktu a provést je celým procesem výběru – od nové vůně až po vhodný odstín make-upu. Chceme, aby se u nás lidé cítili stejně pohodlně jako ve své koupelně a mohli zde objevovat nové produkty, experimentovat a mít prostor si vše v klidu vyzkoušet," říká Martin Komora, CEO Vivantis.
Kromě široké nabídky kosmetiky a doplňků nabídne nová prodejna také speciální služby. Zákazníci zde budou moci zdarma využít například profesionální přístroj pro analýzu pleti dovezený z Jižní Koreje, který je na českém trhu dosud ojedinělý a koresponduje se sortimentem korejské péče o pleť.
Zdroj: Vivantis


