On-line Banka Zuno otevírá kontaktní místa pro klienty

On-line Banka Zuno, která poskytuje internetové a mobilní bankovnictví, zahajuje v ČR provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely dvě. Do konce roku jich plánuje otevřít minimálně dvě desítky, informovala ČTK banka.
Pro Zuno je stále prioritním kanálem internetové a mobilní bankovnictví. Přesto je řada klientů, kteří chtějí osobní kontakt. "Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů nebo chtějí osobní konzultaci," uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.
Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují on-line svět s off-line distribucí finančních produktů. "Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i on-line. Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem," uvedl výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza Jiří Paták.
Zuno má svá kontaktní místa také na Slovensku, na přelomu října a listopadu minulého roku rozšířilo Zuno na Slovensku jejich počet z 11 na 15. Počet kontaktních míst na Slovensku Zuno rozšiřuje ve spolupráci se společností Global Finance.
Rovněž internetová banka mBank zahájila přímý kontakt s klienty. Loni na podzim uzavřela strategické partnerství s finančně poradenskou společností Broker Consulting. Spolupráce mimo jiné zahrnuje postupné založení a provoz až 70 obchodních míst.
Internetovou banku Zuno, která působí v Česku a na Slovensku, získal loni od rakouské Raiffeisen Bank International ABH Holding. Jde o soukromé konsorcium podniků se sídlem v Lucembursku, které je mateřským konsorciem pro Alfa Banking Group. Banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 ČR. Patří mezi první on-line banky ve střední a východní Evropě a nemá klasické pobočky.
Zdroj: ČTK