US MARKETZavírá za: 0 h 37 m
DOW JONES-0,35 %
NASDAQ-0,65 %
S&P 500-0,37 %
ČEZ+1,25 %
KB-0,88 %
Erste-2,16 %

O2 Czech Republic plánuje insourcovat call centra, počet zaměstnanců se jí tím zvýší o 28 %

Telekomunikační společnost O2 Czech Republic postupně převede asi 700 lidí pracujících v call centrech mezi své kmenové zaměstnance. Počet zaměstnanců se tak zvýší o 28 %. Dosud byli pracovníci klientské linky najímáni přes externí agenturu.

Postupné převádění pracovníků klientské linky mezi zaměstnance O2 Czech Republic má být hotovo do konce října. Společnost chce navíc zaměstnat dodatečných 60 specialistů na IT. Firma od tohoto kroku očekává vyšší loajalitu zaměstnanců a úspory v řádu desítek milionů korun.

"Lze předpokládat, že insourcing call center povede v O2 k mírnému snížení nákladů. O2 měla v minulosti s outsourcingem problémy, takže plánovanou změnu vidíme pozitivně i z pohledu spokojenosti zákazníků," napsal Petr Bártek, analytik z České spořitelny.

Zdroj: Česká spořitelna

Akcie ČRO2 Czech Republic (dříve Telefónica C.R.)Telekomunikace
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #13: Čínské kovy a méně práce

Nahoru, nebo dolů #13: Čínské kovy a méně práce

20. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Podcast