US MARKETOtevírá za: 27 h 15 m
DOW JONES+0,78 %
NASDAQ+0,52 %
S&P 500+0,70 %
META-0,55 %
TSLA+2,09 %
AAPL-0,09 %

Coca-Cola bude více informovat o kalorickém obsahu nápojů

Společnost Coca-Cola, která čelí obviněním, že celosvětově přispívá k epidemii obezity, plánuje více informovat o kalorické hodnotě nápojů na předních stranách všech obalů a potvrzuje slib nepropagovat své produkty dětem pod 12 let.

Plán společnosti, který zahrnuje i rozšíření sportovních programů, se bude vztahovat na všechny země, v nichž Coca-Cola operuje. Také podpoří prodej nízkokalorických a nekalorických nápojů na rozvojových trzích. Nicméně na tento plán si firma nestanovila žádné cílové datum.

Výkonný ředitel Muhtar Kent chce tímto způsobem bojovat proti obrazu Coca-Coly jako jednoho z původců obezity ve Spojených státech. "Ve zdravém životním stylu je místo pro všechny naše nápoje," prohlásil Kent.

Společnost letos spustila reklamní kampaň zaměřenou na nízkokalorické a nekalorické nápoje a vyzývá zákazníky, aby věnovali více pozornosti obsahu cukru v nápojích.

Společnost Coca-Cola zpřehlední kalorické tabulky na obalech svých výrobků ve všech zemích a bude podporovat prodej nápojů s nižším obsahem cukru. Největší světový výrobce nealkoholických nápojů tak chce bojovat proti kritice, že po slazených nápojích se může tloustnout. Společnost vlastní značky nealkoholických nápojů jako Sprite, Fanta nebo Minute Maid. Působí ve více než 200 zemích světa. Nápoje s nízkým nebo žádným obsahem cukru již prodává na většině trhů. Podle středečního oznámení chce teď jejich prodej dál podpořit.

Podle Aliho Dibadja z investiční skupiny Bernstein prodej nealkoholických nápojů ve Spojených státech klesl. Zákazníci se obávají zdravotních potíží a sami tak regulovali svou spotřebu, řekl podle deníku The Financial Times. Výrobci nealko nápojů tak expandují v Indii, Číně a rozvíjejících se zemích, kde se lidé stěhují do měst a jejich příjmy rostou. Organizace na ochranu zdraví ale upozorňují, že rostoucí spotřeba nápojů by v těchto zemích mohla způsobit nárůst obezity, a Coca-Cola i její konkurenti se podle analytiků obávají globálního poklesu prodeje.

Zdroj: Bloomberg

Coca-ColaReklama a marketing
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika