Coca-Cola bude více informovat o kalorickém obsahu nápojů

Společnost Coca-Cola, která čelí obviněním, že celosvětově přispívá k epidemii obezity, plánuje více informovat o kalorické hodnotě nápojů na předních stranách všech obalů a potvrzuje slib nepropagovat své produkty dětem pod 12 let.

Plán společnosti, který zahrnuje i rozšíření sportovních programů, se bude vztahovat na všechny země, v nichž Coca-Cola operuje. Také podpoří prodej nízkokalorických a nekalorických nápojů na rozvojových trzích. Nicméně na tento plán si firma nestanovila žádné cílové datum.

Výkonný ředitel Muhtar Kent chce tímto způsobem bojovat proti obrazu Coca-Coly jako jednoho z původců obezity ve Spojených státech. "Ve zdravém životním stylu je místo pro všechny naše nápoje," prohlásil Kent.

Společnost letos spustila reklamní kampaň zaměřenou na nízkokalorické a nekalorické nápoje a vyzývá zákazníky, aby věnovali více pozornosti obsahu cukru v nápojích.

Společnost Coca-Cola zpřehlední kalorické tabulky na obalech svých výrobků ve všech zemích a bude podporovat prodej nápojů s nižším obsahem cukru. Největší světový výrobce nealkoholických nápojů tak chce bojovat proti kritice, že po slazených nápojích se může tloustnout. Společnost vlastní značky nealkoholických nápojů jako Sprite, Fanta nebo Minute Maid. Působí ve více než 200 zemích světa. Nápoje s nízkým nebo žádným obsahem cukru již prodává na většině trhů. Podle středečního oznámení chce teď jejich prodej dál podpořit.

Podle Aliho Dibadja z investiční skupiny Bernstein prodej nealkoholických nápojů ve Spojených státech klesl. Zákazníci se obávají zdravotních potíží a sami tak regulovali svou spotřebu, řekl podle deníku The Financial Times. Výrobci nealko nápojů tak expandují v Indii, Číně a rozvíjejících se zemích, kde se lidé stěhují do měst a jejich příjmy rostou. Organizace na ochranu zdraví ale upozorňují, že rostoucí spotřeba nápojů by v těchto zemích mohla způsobit nárůst obezity, a Coca-Cola i její konkurenti se podle analytiků obávají globálního poklesu prodeje.

Zdroj:
Bloomberg
Reklama a marketing
Přestat sledovat
Coca-Cola
Přestat sledovat
Mohlo by vás zajímat
26. 1. 2021 17:00
VE STŘEDU V 10 HODIN ŽIVĚ: Aktuálně z trhů
Akciové tipy
Přestat sledovat
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
WOOD & Company
Přestat sledovat
25. 1. 2021 12:00
Investorský magazín: Sazby vs. inflace aneb Hledá se největší tržní riziko roku 2021
Akciový trh
Přestat sledovat
Inflace
Přestat sledovat
Investiční alternativy
Přestat sledovat
Investorský magazín
Přestat sledovat
Nemovitosti
Přestat sledovat
Realitní trh
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Úrokové sazby
Přestat sledovat
Výhled na rok 2021
Přestat sledovat
25. 1. 2021 9:55
Expertní tržní výhled: MONETA (již) zajímavá na prodej a nebezpečí obchodování na páku
Akcie ČR
Přestat sledovat
Americké akcie
Přestat sledovat
Evropské akcie
Přestat sledovat
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Světové akcie
Přestat sledovat
WOOD & Company
Přestat sledovat
22. 1. 2021 12:23
Mertlík: V krach projektu společné Evropy nevěřím, jednotlivé státy jsou si vědomy svého globálního…