Coca-Cola chystá vstup na trh s alkoholickými nápoji v USA
Společnost Coca-Cola plánuje ve spolupráci s pivovarem Molson Coors Beverage vstoupit na trh s alkoholickými nápoji ve Spojených státech. Firmy oznámily, že v příštím roce uvedou na americký trh alkoholickou verzi perlivé vody Topo Chico, která je jednou ze značek Coca-Coly.
Nový nápoj s názvem Topo Chico Hard Seltzer bude prvním alkoholickým produktem Coca-Coly prodávaným v USA. Bude se vyrábět ve čtyřech různých příchutích a v amerických obchodech by se měl objevit již v první polovině příštího roku, napsala agentura AP.
Coca-Cola gets into the hard seltzer business https://t.co/tbanGvtjWp
— Fox5NY (@fox5ny) September 29, 2020
Pivovar Molson Coors bude mít na starosti marketing, prodej a distribuci nového nápoje. Coca-Cola koupila 125 let starou značku Topo Chico v roce 2017 od latinskoamerické společnosti Arca Continental za 220 milionů dolarů.
Coca-Cola sídlí ve Spojených státech a je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě.