Jsem nejlepší! Jak to říct, aniž byste to museli opravdu říkat

Chvalte se, nikdo jiný to za vás neudělá. Samochvála ale prý smrdí. Tolik pořekadla. Jak najít kompromis a na své úspěchy upozornit elegantně a efektivně?

1. Zjistěte, v čem jste dobří

Zamyslete se a sepište si své největší úspěchy. Nezapomeňte ale ani na nezdary, které vás stály velké úsilí. Získáte tím "mapu" své výkonnosti, z níž vyčtete, kam až jste se vypracovali a v jakých oblastech se můžete prezentovat. I když vás odmalička učili, že důležitou vlastností je skromnost, neznamená to, že byste nemohli na dosažení cíle pracovat potichu, ale své úspěchy slavit pořádně hlasitě.

2. Trénujte si komunikaci

Existuje řada způsobů, jak svému okolí sdělit, že jste nejlepší, aniž byste to museli přímo vyslovit. Když prezentujete své úspěchy, musíte působit neohroženě a dávat najevo, jak jste byli pro práci zapáleni, jaké to pro vás bylo potěšení na úkolu pracovat, co jste do toho všechno dali a jaký z toho máte skvělý pocit. Lidé zareagují na tón entuziasmu a ocení vaše úsilí.

3. Zmiňte se každému

Když pracujete 16 hodin denně na tom, abyste vybudovali ziskový byznys, nemyslíte si, že by stálo za to své úsilí tak trochu "prodat" a zviditelnit? Sdílejte s celým světem, co jste a co děláte. Není to vychloubání, jen prezentace vaší práce. Začínejte konverzace například takto: "Právě pracuji na projektu XY." Uvidíte, že vám to otevře svět nových příležitostí. Nikdy nevíte, kdo má jaké konexe a k čemu se vám mohou hodit.

4. Buďte připraveni své přednosti prokázat

Kromě toho, že budete o svém skvěle odvedeném díle mluvit, byste měli být schopni podložit tato slova důkazy. Když lidi kolem sebe zaujmete, budou chtít vaši práci vidět. Proto nezapomínejte pravidelně aktualizovat webové stránky a buďte k dosažení na sociálních sítích.

5. Kreativita je potřeba

Odlište se od davu a prezentujte se neobvyklým způsobem. Na webu se otevírá mnoho různých možností, jak to udělat.

6. Buďte velkorysí

Ti nejlepší většinou úspěch šíří kolem sebe. Podporujte a povzbuzujte ostatní, kteří odvádějí svou práci dobře, a nabídněte jim pomoc, pokud by cokoli potřebovali. Vytvořte komunitu a nechte k ní volný přístup pro ty, kdo mají zájem se učit a naslouchat. Velkorysost je jedna z nejspolehlivějších cest, jak zajistit, aby si vás lidé zapamatovali. Participace může být v některých oblastech byznysu nedocenitelná. Lidé budou do vaší firmy rádi investovat, protože si budou vědomi toho, že jste jim oddáni.

Zdroj:
entrepreneur.com
Platy a osobní ohodnocení
Přestat sledovat
Psychologie
Přestat sledovat
Zaměstnání
Přestat sledovat
Mohlo by vás zajímat
23. 2. 2021 17:01
Kateřina Zychová (Verdi Capital): Hotovost držíme na minimu. Smysl dávají akcie, zvažujeme větší…
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
22. 2. 2021 17:06
Šnobr: Případná akvizice Vodafonu ze strany ČEZ by nemusela mít dopad na dividendu
Akcie ČR
Přestat sledovat
Přestat sledovat
Fúze a akvizice
Přestat sledovat
Telekomunikace
Přestat sledovat
22. 2. 2021 12:01
Investorský magazín: Ropná rally jako důsledek spekulací, nebo proces opřený o fundamenty?
Firemní dluhopisy
Přestat sledovat
Investiční alternativy
Přestat sledovat
Investorský magazín
Přestat sledovat
Komerční reality
Přestat sledovat
Komodity
Přestat sledovat
Nemovitosti
Přestat sledovat
Přestat sledovat
Ropa Brent
Přestat sledovat
Ropa WTI
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
20. 2. 2021 20:31
Filip Kejla (WOOD & Company): Sledujte výnosy dluhopisů a volatilitu, hlubší korekci ale v záplavě…
Akcie ČR
Přestat sledovat
Americké akcie
Přestat sledovat
Evropské akcie
Přestat sledovat
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Světové akcie
Přestat sledovat
WOOD & Company
Přestat sledovat